Foto bij ``143``

Niet veel later zitten we in de bar waar we een paar uur geleden in stonden. Ik masseer mijn schouder als van oudst. ‘heb je al lang last van je schouder?’ Ik kijk naar Gordon en pak mijn glas whisky. ‘zo lang ik me kan herinneren ja’ hij knikt langzaam. Dean wilt de shots betalen die worden gebracht maar Gordon is sneller. ‘Dean jij gaf die vampier een mooi nieuw kapsel’ even kijk ik naar Sam die verbazingwekkend stil was. Onze ogen ontmoeten en hij kijkt met een zucht weg. Ik kijk naar de shot die voor me staat. ‘ben je oké Sammy?’ vraagt Dean. Sam knikt en Gordon kijkt op. ‘doe eens wat vrolijker Sammy’ zegt hij met een lach. Sam knijpt zijn ogen heel even samen. ‘Hij is de enige die me Sammy mag noemen’ antwoordt Sam terug. Even kijk ik op. Vindt hij het erg als ik hem Sammy noem? Voor ik er verder over kan denken zegt Dean dat hij het met Gordon eens was. ‘vinden jullie dat je lol moet hebben om op dingen te jagen?’ Vraag ik. Gordon kijkt naar me. ‘ja, de wereld zit vol met slechte momenten, maar je kunt de wereld helpen om het van zulke wezens te ontdoen’ ik voel een zenuwtrekje. ‘dus je denkt dat alles wat niet menselijk is, dood moet?’ Gordon knikt. Ik sta op en kijk naar Dean en Sam. ‘ik zie jullie nog wel’ boos loop ik weg. Waarom ik zo boos was? Simpel, ik was niet helemaal mens. Ik ben een freak en als ik het ooit aan Gordon had laten merken zou ik waarschijnlijk ook vermoord worden. De deur gaat nog een keer open en Sam komt naar buiten. ‘gaat het?’ Ik zucht en kijk naar Sam. ‘eigenlijk niet’ Sam legt zijn arm over mijn schouder en we beginnen met lopen. ‘ik heb de sleutels voor de impala’ ik knik en ga zitten. ‘dus waarom gaat het niet?’ Ik kijk naar Sam en zucht nog eens. ‘ik ben niet menselijk, ik ben een heks, en ben paranormaal begaafd, het zou me niets verbazen als Gordon er achter kwam hij me ook zou willen doden.’ Sam start de impala en zucht ook. ‘het is maar goed dat hij het dan niet weet hé’ ik glimlach naar hem. ‘vind je het trouwens erg als ik je Sammy noem? Ik bedoel als je wilt –‘ zachte lippen snijden mijn zin af. Sam strijkt zacht over mijn wang. ‘nee, ik vind het erg fijn als je me Sammy noemt’ fluistert hij zacht.

X-D-supernatural-1309.gif" style="max-width:350px; margin: 5px auto;display:inline;" />

Reageer (5)

  • MyLifeLine

    Hahahaha die gif eronder ik lig dubbel 🤣🤣🤣🤣

    4 jaar geleden
  • FallinTime

    Dean is leuk om zijn doen en laten en alex is eigenlijk best wel awesome qua uiterlijk --< afbeelding, love zijn haar <3

    1 decennium geleden
  • crazycatlady

    aaaaah!:D die zag ik niet aankomen maar ik moet zeggen dat ik het niet erg vind(: they are cute together(: geweldig stukje duidelijk! xx

    1 decennium geleden
  • GetHimAPony

    Ik. Blijf. Zen...

    1 decennium geleden
  • Deetje1991

    Sam en Alex zijn echt leuk samen :) snel verder (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen