Prologue | Stereotypes
'Ello my darling readers. Here I am once again with a story. Not the story you'll be used of me. It will still involve One Direction but I am obliged to warn you. There will be triggering content in this story, such as alcohol & drug abuse, self-harm & suicide and sexual content. Do not complain to me that you've read something that triggered you. I have warned you. If this stuff is sensitive to you, I advise you not to read my story. To all the rest, enjoy my new project.
Yours sincerely,
ScotlandYard.
Yours sincerely,
ScotlandYard.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (7)
Een nieuwe story, een nieuw begin. En dat wilt ook zeggen dat ik weer lekker van dienst ben om zo goed mogelijk opbouwende kritiek te geven en zo. Ik zal proberen die taak serieus te nemen en al de feels voor één van onder vele Skype-gesprekken te houden. De mensen zullen denken dat er een gorilla achter de account van evanpeters zit, en aangezien ik deze username gekozen heb, zal ik wel de eer hoog moeten proberen te houden.
1 decennium geledenBut anyways - opbouwende kritiek. Oké.
Ik was echt vergeten hoe goed je kon schrijven, wat ik hier met de nodige schaamte moet toegeven. In feite, ik ben er zeker van dat je sinds de laatste keer dat ik echt een story als deze van je gelezen heb, serieus gegroeit zijt als schrijfster. De proloog vind ik zeker geslaagd. Als dit een boek was die ik uit nieuwsgierigheid tussen één van de vele anderen uit de boekenplank uit de bibliotheek genomen heb, zou dit zeker een proloog zijn die me zou overtuigen om het boek mee naar huis te nemen en te lezen. Goed begonnen is half gewonnen, sweetheart, maar ik ben er zeker van dat je hiermee al gewonnen hebt. Misschien niet de top vijf of een Gouden Uil, maar wel mijn volledige aandacht voor dit verhaal. En die van vele anderen, daar ben ik zeker van.
Ik heb jammer genoeg wel één typfoutje opgemerkt. Waar weet ik zelfs al niet meer en ik ben te lui om het te gaan zoeken.
wauw dit is goed! x
1 decennium geleden