Foto bij Schweinski - fav ship

Bastian Schweinsteiger/Lukas Podolski

Deze ship spreekt voor zichzelf.



Aan de ene kant zijn 'Schweini' en 'Poldi' hele goede vrienden, maar aan de andere kant zit hun relatie ook volg angst. Het zit zo.

In de zomer van 2006 hadden ze overduidelijk een romantische dan wel seksuele relatie. Het waren bijzondere tijden en ze waren niet meer los van elkaar te denken. Zelfs de niet-shippende voetbalgemeenschap sprak van het 'Schweinki-marriage'.

Jaren later is Lukas getrouwd en verwacht hij zijn eerste kind. Hij claimt dat de Poldi-Schweini marriage nooit bestaan heeft. Ze waren goede vrienden, maar ze waren niet één persoon, zoals sommige mensen ze waren gaan zien.

Maar als je gifs ziet van Schweini en Poldi... Ze missen elkaar, dat moet wel, want alle shippers missen Schweinski ook. Alleen al om de shipnaam. Die is toch brilliant? (Ik zit erover te denken om een personage naar de shipnaam te noemen.)

En ze doen alsof er niets aan de hand is.
Maar hun leven moet zo vol zitten met angst.

Brokeback Mountain angst.

I can't
Even
Feels
Omfg
asdfghjkl

Ze maken het leven zo zwaar. T_T

En daarom houden we het simpel:


Populaire fanfic: Playing games,* door: ninamalfoy
Ship anthem: Nach Haus, door: Silbermond

(*) I just made that up, tho. I loved it. It's right. But what's right isn't always popular and what is popular isn't always right.

Reageer (1)

  • Delic

    Brokeback Mountain angst is de beste angst.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen