Foto bij Cheating

Karamba! Wat denken jullie? x

& nee, omdat heel veel mensen het vragen; voorlopig heb ik nog echt niet de intentie om Julia zwanger te laten worden van Lucas of wie dan ook.

1] Daar is deze verhaallijn die ik in petto heb te heftig voor
2] Het zou wel een hele makkelijke uitweg zijn.
3] Als ze uit elkaar gaan, dan hebben ze iets wat hen bindt en dat wil ik niet.
5] Ik heb nog hele andere plannen voor onze lieverdjes.
6] In bijna ieder verhaal op Q komt zowat een zwangerschap voor. Ik houd van orginaliteit.
7] Met een kid in de pocket moet Julia veel verantwoordelijker worden en dat is niet leuk.
8] Lucas draagt graag verantwoordelijkheid voor zijn daden en dan zou ik hem een andere baan moeten laten zoeken omdat 'ie zich verantwoordelijk voel voor z'n kind. Niet leuk!
9] Heftige seks heb je niet in een huis met baby's. Tenminste, dat vind ik. En Lucas houdt per slot van rekening nogal van seks.
10] Het betekend dat Julia zou moeten verhuizen, want met een baby in een studentenhuis is geen optie. En het zou een te makkelijke reden zijn om ze te laten samen wonen.
11] In navolging op mijn vorige punt, bedenk ik me, dan zien we een stuk minder Mike, want ze wonen niet meer op dezelfde plek en Julia zou haar studie niet af kunnen maken.
12] Julia's moeder zou para worden.
13] Jullie lezen in het onderstaande stuk dat 'ie vreemd gaat.

Oh ja, een adoptie en 't weg laten halen is geen optie. Zo steken Juul & Lu niet in elkaar. Ik hoop dat jullie genoeg redenen hebben nu :'). Misschien verander ik wel van gedachte, you'll never know. Oplettende lezers weten dat ik al meerdere malen nadrukkelijk heb beschreven dat Julia aan de pil zit. She's got birthcontrol ;-)!

Toedels, lezertjes :)!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (21)

  • SEXYSTYLES

    Dit had ik dus echt never niet verwacht.

    1 decennium geleden
  • MacGyver

    Wat?! Ik dacht dat je een geintje maakte toen je zei dat Lucas haar zou bedriegen. Van mij mag ze die schaar bij Lucas ergens steken waar de zon niet schijnt bijvoorbeeld in zijn reet.

    Jeetje, hij helpt haar er boven op en dan flikt ie zoiets?! Ik zou met die bus slagroom op zijn kop meppen en daarna een hele harde schop tussen zijn benen geven. En als ie dan nog overeind staat zou ik een deegroller pakken en hem er net zolang mee meppen totdat ie op de grond ligt zodat hij het eerste half uur niet meer zou op staan.

    Zo mijn agressie voor Lucas is weg. Dus hoe durf jij Lucas vreemd te laten gaan?! Ze zijn net Romeo & Julia, ze zijn voor elkaar gemaakt en voor elkaar bestemd! En dan ga jij Lucas vreemd laten gaan, ik snap je gewoon even niet. Waar is de logica, als ik vragen mag?

    1 decennium geleden
  • lovestruck

    wss iemand voor zijn geheime missie ofzo

    1 decennium geleden
  • Winterr

    K zei toch eigenlijk houd is echt niet van mishandel sex ! Shit maar Hey je hebt een geweldig verhaal voor de rest ! X

    1 decennium geleden
  • xmajorie

    :O:O:O

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen