Na vijf minuutjes nam Johanna, Noa over.
'Wie is de peter en de meter?' vroeg ze.
'Harry is de peter en mijn mama is de meter.' zei ik.
'Proficiat.' zei Johanna tegen Harry.
'Danku.' zei hij blij.
'Ze slaapt.' zei Daisy opeens.
'Moet ik ze in haar bedje leggen?' vroeg Johanna.
'Nee, geef ze maar aan mij.' zei ik en ze legde Noa in mijn armen. Noa nam mijn vinger vast en viel terug in slaap. Opeens ging de deur open en kwam Louis met een grote kist binnen met mijn mama en papa daarachter. Mijn mama kwam direct naar me en gaf me een kus.
'Wat is ze mooi.' zei ze.
Ik lachte.
'Doe de kist eens open liefje.' zei ik.
'Wacht, Harry kom eens helpen.' zei Louis.
Louis deed de kist open.
'Amai, ik vind het super mooi.' zei ik.
'Ahja, proficiat peter, ik ben de meter.' zei mijn moeder lachend.
'Proficiat.' zei Harry en ze gaven elkaar drie kussen.
Mijn moeder ging naast Johanna zitten en begonnen te praten. De zusjes zaten op de grond met de nintendo te spelen en mijn vader was een sigaret gaan roken. Ik legde Noa in haar bedje en ging even naar het toilet daarna ging ik terug in bed liggen. Mijn moeder en Johanna waren nog altijd druk aan het praten, de zusjes waren nog altijd aan het spelen en mijn papa was nog steeds niet terug. Louis kwam naast me op bed liggen.
'Wat is er?' vroeg hij.
'Moe.' zei ik stil.
Hij nam me dicht tegen zich aan en ik legde me goed. Louis wreef door mijn haar en voor ik het wist viel ik in slaap. Toen ik terug wakker was, was ik helemaal alleen. Tot ik plots Louis hoorde vanuit de badkamer.
'Voila lieve schat. Nu heb je terug een propere pamper.' zei hij lief tegen Noa.
'En kijk de mama is ook wakker.' zei hij toen hij zag dat ik rechtop zat. Hij legde Noa in haar bedje en kwam naast me op bed zitten.
'Waar zijn ze?' vroeg ik.
'Ze zijn boven in de cafetaria iets gaan eten, en jouw eten staat op tafel.' zei hij.
'Ik heb Noa ook haar flesje gegeven en een verse pamper aangedaan.' zei hij.
'Super papa.' zei ik en gaf hem een kus. Ik ging aan tafel zitten en begon te eten.
'Van wie is dat cadeau?' vroeg ik.
'Jouw mama en papa, Johanna brengt het sebiet, het stond nog in de auto.' zei hij.
'Ok, boterham hebben?' vroeg ik.
'Nee, ze brengen een broodje mee.' zei hij.
Toen ik klaar was met eten maakten we samen het cadeau open. Er zat een geschenkdoos in met een badjasje en een knuffeltje, een babydagboek, een geboorte kledingssetje, slabbetjes, een tut en 2 avent flessen voor haar melk.
'Amai.' zei ik.
'Zoveel.' zei Louis.
We zetten de cadeau's op de tafel en we gingen samen op bed zitten en begonnen te kussen. Niet veel later kwamen ze allemaal terug en nu waren de jongens er ook bij.
'Hey.' zei Liam.
'Hey allemaal.' zei ik en gaf de jongens en Yardéna een knuffel.
'Vanmiddag komen Paul, Lou en Lux, Josh, Dan, Jon en Sandy.' zei Liam.
'Maar wij vertrekken sebiet.' zei Johanna.
'Ja, wij ook. Wij komen morgen nog eens.' zei mijn moeder.
'Ahja mama bedankt voor al die cadeau's.' zei ik.
'Super graag gedaan.' zei ze.
Johanna kwam me een envelop brengen, ik deed hem open en haalde er tweehonderd euro uit.

Reageer (1)

  • Chasing1D

    SNnel verder! :P

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen