Omdat het feest is
(En stiekem omdat ik er niet tegen kan dat ik elke avond eindig met een oneven aantal hoofdstukjes omdat ik deze week n keer drie hoofdstukjes heb geactiveerd)
Nog een hoofdstukje.

En eigenlijk ook omdat ik me zojuist opeens iets afvroeg.
- hoe zouden jullie reageren als Tom of Bill of een van je andere idolen een vriendin zou hebben als Marion. De enige info die je dus hebt als fan is dat ze is opgenomen op de paaz, nu in de kliniek zit en er zijn dan net foto's gelekt waarop duidelijk te zien is dat ze aan automutilatie doet/deed.

Ik ben benieuwd hoe jullie daar over zouden denken in je hoofd. want ik ga er even van uit dat jullie allemaal zo lief zouden zijn om haar niet recht in haar gezicht te gaan beledigen.
Zou je het raar vinden? Zou je het juist knap vinden? Zou je je afvragen waar hij mee bezig is?
Just curioussss..
(Ja, Julie mogen het gewoon eerlijk zeggen als jullie het raar zouden vinden. No hard feelings..)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (14)

  • BRAINWITCH

    Hoe ik het zou vinden? Dapper. Het lijkt me toch best eng, als je vriendin aan automutilatie -schrijf je het zo?- doet. En om haar dan te blijven steunen... En ik zou blij zijn voor de jongens. (:
    En het meisje zou ik ook dapper vinden. Je moet er maar de kracht voor hebben om zelf hulp te zoeken. Zeker als je vriendje constant wordt achtervolgd door paparazzi. Echt dapper. <3

    1 decennium geleden
  • TomKBitch

    ochame m. ...
    hopelijk komt alles goed en als die k*t vent die ftoo op internet zet ...
    en hopelijk gaan alle fans blijven achter aar staan whii !

    moest dit bij 'the real' tom zijn zou ik daar zeker geen problemen mee ebbn whi
    kzou echt nie zukke bitch zijn da inj gezicht je zit uit te kakkn fso Ö
    ma moest zoiets echt zijn... en kzie dat er iemand zo in da meisj aar gezicht aant scheldn is fso...
    ja kzou d'r ook op aflopen whii. kzou et zekr opnemen ^^
    en dan zoudn er (denkk) toch wel veel mensen respect ebbn voor tom ook ... dat hij een meisj neemt voor de liefde en nie voor iets anders ... toch ?

    nja snel verder !! twas weer mzs mooi :D
    xx dymm

    1 decennium geleden
  • anne1998

    Zelf zou ik bij wie dan ook het heel knap vinden om in zo'n kliniek te gaan zitten. Ik heb altijd een beetje een engig gevoel bij klinieken. Je heb er toch heel veel moed voor nodig om er te gaan zitten en toe te geven aan de wereld dat er iets mis met je is. (k bedoel niks gemeens of lulligs met 'mis')

    1 decennium geleden
  • Zwabber

    Wauww, jij bedankt ons wel zo vaak voor het lezen, maar wij moeten jou bedanken dat je jouw verhaal met ons wil delen!
    Echt heel mooi geschreven, je eigen verhaal maar dan anders.
    Echt bedankt!

    1 decennium geleden
  • Nelinuh

    Ik zou het raar vinden, maar ook erg knap dat ze het durft te vertellen.

    Snel verder!

    Xx (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen