Hoofdstuk LXXXVI
Dit is volgens mij een van de eerste keren dat het weer in het verhaal ongeveer klopt met het weer dat ik zie als ik uit het raam kijk. :'D
Het aller, aller beste moment kwam echter daarna pas, toen Oliver zich voor het eerst in maanden weer afzette van de grond. Hij had alle onderdelen van zijn sport gemist, maar het vliegen was daarvan waarschijnlijk toch wel het belangrijkste. Hij wist zeker dat bijna niets op aarde het haast euforische gevoel dat hem overmeesterde terwijl hij opsteeg zou kunnen overtreffen.
Het aller, aller beste moment kwam echter daarna pas, toen Oliver zich voor het eerst in maanden weer afzette van de grond. Hij had alle onderdelen van zijn sport gemist, maar het vliegen was daarvan waarschijnlijk toch wel het belangrijkste. Hij wist zeker dat bijna niets op aarde het haast euforische gevoel dat hem overmeesterde terwijl hij opsteeg zou kunnen overtreffen.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (9)
super, snel verder <3
1 decennium geleden"Het is moeilijk om een bal te vangen als je de andere kant op kijkt.”
1 decennium geledenDie zin slaat gewoon op de hele relatie tussen Percy en Oliver. Percy blijft maar hints geven die Oliver niet vat omdat het voor hem zo'n vreemd idee is.
Percy is Oliver's bal.
Oké, dat laatste klonk schattiger in mijn hoofd :').
Bij ons is er al geen sneeuw meer
1 decennium geledenen bah, griffen verpest het momentje echt royaal, Perce stond net op het moment te zeggen dat zijn lippen ook koud hadden
Dit verhaal zit echt vol van net-niet momentjes, telkens als je denkt: ja, nu gaat er wat gebeuren, komt er een cockblocker langs
Nice! (:
1 decennium geledenHé Griffen, verpest het leuke momentje nu niet! Oliver ging net zeggen: je lippen zijn ook blauw, moet ik die even opwarmen en dan Percy kussen!
1 decennium geleden