Hoofdstuk LXXXIII
Eigenlijk is het hier nog net een maandje te vroeg voor, maar ik moest nou eenmaal naar het volgende jaar toe. :'D
O, en feliciteer Wiarda allemaal even, want zij is vandaag jarig. ^^
Hij begon zich net af te vragen of hij misschien iets anders zou moeten doen dan Percy met open mond aanstaren, toen Percy zich naar de kratten toe draaide.
Het zal waarschijnlijk gemakkelijk zijn deze naar het kamp te brengen als we ze krimpen. Kun je me een handje helpen?
Oliver klapte zijn mond dicht. Ja Ja, natuurlijk.
O, en feliciteer Wiarda allemaal even, want zij is vandaag jarig. ^^
Hij begon zich net af te vragen of hij misschien iets anders zou moeten doen dan Percy met open mond aanstaren, toen Percy zich naar de kratten toe draaide.
Het zal waarschijnlijk gemakkelijk zijn deze naar het kamp te brengen als we ze krimpen. Kun je me een handje helpen?
Oliver klapte zijn mond dicht. Ja Ja, natuurlijk.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (10)
Gefeliciteerd Wiarda (: Ik ben het ook helemaal eens met je reactie, je neemt me de woorden uit de mond.
1 decennium geledenNu wil ik Oliver dat nummer horen zingen
1 decennium geledenTsk, Oliver mag helemaal niet zingen met Oud en Nieuw. Dan heeft hij het namelijk te druk met het kussen van Percy. Of is dat nou weer net de traditie die hij niet in stand wil houden?
1 decennium geledenO, en; DANKJE MULDWYCH (:
i luf it.
1 decennium geledenPROFICIAT WIARDA (:
Nice! (:
1 decennium geleden