Hoofdstuk LXXXII
^^
Het is je verder niet opgevallen dat een van de anderen die gevangen werden gehouden een bijzondere behandeling kreeg?
Percy schudde zijn hoofd. Sorry, nee.
Het is je verder niet opgevallen dat een van de anderen die gevangen werden gehouden een bijzondere behandeling kreeg?
Percy schudde zijn hoofd. Sorry, nee.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (7)
Hier wordt ik dus werkelijk gek van...
1 decennium geledenDat is echt zo schattig! Haha, Olly toch <3
1 decennium geledenJAy! Kiss! Jullie vinden elkaar overduidelijk leuk!
1 decennium geledenHaha, jaloerse Oliver (:
1 decennium geledenAhw, jaloezie. Wat ontzettend schattig. (bloos)
1 decennium geledenIk heb overigens het gevoel dat Percy degene was die een speciale behandeling kreeg. Het klinkt misschien een beetje raar, maar hij is en blijft een Gryffindor en ik kan me best goed voorstellen dat hij zich liet kidnappen om informatie te krijgen of iets in die trant. Dat verklaart echter niet waarom hij goed contact met de Dooddoeners had, dus is mijn theorie niet erg sterk... ach, laat ook maar. Ik heb geen theorieën. Ik heb gewoonweg geen idee wat er aan de hand is, maar ik weet wel dat het hoog tijd wordt dat Oliver en Perce gewoon eens (letterlijk) tegen elkaar zeggen dat ze elkaar leuk vinden. En dan bedoel ik niet op zo'n subtiele wijze dat ze allebei wel weten wat er aan de hand is maar dat het nog makkelijk genegeerd kan worden, maar echt op z'n boers. Bijna bot, dus. :'D 'Percy, ik vind je leuk en ik ben hondsjaloers op die idioot met drie kinderen.' Zoiets. Aan de andere kant maakt de subtiliteit (is dat een woord?) dit verhaal juist zo kenmerkend en eigenlijk is het ergens ook wel een charme, maar het is wel een charme waar ik op ten duur helemaal gek van word.
Nou, om een lang verhaal kort te maken; gewoon snel doorschrijven, want ik word gek. Ik weet niet of je vandaag überhaupt tijd hebt om te schrijven, maar als je dat wel hebt, zou ik je willen
smekenvragen om dat alsjeblieeeeeeeft ook te doen. Dat zou misschien wel het beste verjaardagscadeau zijn van alles dat ik vandaag heb gekregen (en ga krijgen, mijn moeder vond het niet nodig om geheim te houden wat ze zou geven). Pweaaase?