Hoofdstuk LXXVI
Ik wilde eigenlijk een uur geleden al beginnen met leren. Als ik een slecht cijfer haal voor Frans, geef ik jullie de schuld. (no_chears)
Sinds zijn aankomst was hij haast gewend geraakt aan het gat in hem dat hem eraan herinnerde hoeveel mensen hij miste, maar nu voelde hij zich voor het eerst echt alleen.
Sinds zijn aankomst was hij haast gewend geraakt aan het gat in hem dat hem eraan herinnerde hoeveel mensen hij miste, maar nu voelde hij zich voor het eerst echt alleen.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (7)
Okay, vertel maar aan je leraar dat Freya je in haar hoofd smeekte om nog een stukje! Hopelijk bereik je daar wat mee, maar ik vrees het...
1 decennium geleden<3
Ik wou nét aan mijn huiswerk beginnen toen ik zag dat jij een hoofdstuk had geactiveerd.. Als ik wiskunde slecht maak, geef ik jou de schuld.
1 decennium geledenOké, dat is niet eerlijk, aangezien ik het al heel de middag aan het uistellen ben en waarschijnlijk ook niet was begonnen als je niets had geschreven.anyway, veel succes met Frans nog. Als het niet lukt mag je altijd een nieuw hoofdstuk schrijven waarbij je Oliver op zijn bezem laar springen, zijn hart laat volgen, waardoor hij natuurlijk bij Percy uitkomt, hem bevrijdt en.. hem kust, inderdaad. Hm, waarom zijn storylijnen in mijn hoofd altijd zo eenvoudig?