Foto bij Hoofdstuk 29

Hier komt weer een nieuw hoofdstuk.
Als jullie reacties schrijven motiveert mij dat echt,en meestal reageer ik,dus....

OMG die foto !! Fotomodellen ofzo?

1 oktober
18h22

"Oh,shit,shit,shit.Ik hoop dat Louis geen domme dingen doet."Zei Harry tegen zichzelf.
Hier stond hij dan,voor Louis' deur.Wat kon hij doen?
Hij wou er naartoe rijden,maar hij wist het adres van Dave niet.
Hij besloot dan maar om naar Zayn te bellen.
"Hoi Haz,vas happenin'?"Zei Zayn lachend.
"Even geen grapjes Zayn."Zei Harry serieus."Je moet dringend het adres van Dave Verstappen opzoeken."
"Waarom?Je gaat er toch niet naartoe?Dat is veel de gevaarlijk Haz!"Zei Zayn bezorgd.
"Ja ik weet het,dat vind ik ook,maar Louis daarentegen."Zei Harry.
"Wat?!Is Louis naar Dave?"Zei Zayn ongelovig.
"Ik ben niet zeker,maar ik denk het wel."Zei Harry bedroefd.
"Hoe weet je dat dan?!"Vroeg Zayn nog steeds vol ongeloof.
"Wel,hij zei dat hij alleen thuis ging zijn.Maar ik ging er naartoe en hij was niet thuis."Antwoordde Harry.
"Ja,maar zo vreemd is dat toch niet?Misschien heeft hij afgesproken met Eleanor?"Zei Zayn.
"Ja,kan wel zijn.Maar toen dacht ik aan vanmiddag.Toen de politie tegen ons zei dat we ons niet mochten moeien met de zaak,vond ik dat Louis zich nogal achterzijde hield.En ik denk dat ik nu weet waarom.Volgens mij is hij dus nu naar Dave!"Zei Harry zenuwachtig.
"Ok,ik zoek het meteen op."
Na een paar minuten nam Zayn de telefoon terug in zijn handen.
"Brandekenslaan 124 in Schelle."Zei Zayn.
"Ok,ik rijdt er meteen naartoe,verwittig jij de anderen,dan kunnen zij meekomen."Zei Harry vluchtig.
"Ok,ik zie je meteen."Antwoordde Zayn.
De verbinding werd verbroken en Harry snelde naar zijn auto.

Op dat moment bij Louis.
"Heb je nog enkele laatste woorden vriendje?"Zei Dave.
Louis bibberde van angst,hij was zijn leven echt nog niet beu.
Hij droomde ervan om nog jaren door te gaan met One Direction en een lang en gelukkig leven met Eleanor te hebben.
Maar die droom zal spijtig genoeg geen werkelijkheid worden.
Louis voelde dat het mes weer dieper in zijn keel geduwd werd.
Er sprongen tranen in zijn ogen toen hij eraan dacht dat hij zijn ouders,zusjes,vrienden en Eleanor nooit meer zou terug zien.
Zijn korte leven zou nu stoppen.
"Geen laatste woorden?"Zei Dave lachend.
"Ok,wat jij wil.Zeg maar vaarwel tegen je vriendjes.Ooh ja,en denk er maar aan dat je je vriendinnetje nooit meer zal kunnen kussen of kunnen vastnemen.Je zal je zusjes nooit meer kunnen oppakken en ronddraaien.Je zal je moeder nooit meer kunnen omhelzen.Zeg maar vaarwel."Zei Dave.
De tranen stroomden over zijn wangen.
Net op het moment dat Louis dacht dat hij eraan zou gaan,kwam er een zwarte sportauto de oprit opgereden.
Een jongen met bruin krullend haar kwam de auto uitgestapt.
Harry bekeek het tafereel en wist niet wat hij moest zeggen.
"Dave!Wat ben je van plan?!Stop daar onmiddellijk mee!"Riep Harry hysterisch.
Dave grinnikte en pakte het mes weer steviger vast.
Toen kwam er een tweede auto de oprit opgereden.
Zayn,Liam en Niall stapten uit en keken verbaasd naar Dave en Louis.
"Ach,de Charlie's Angles zijn er ook bij vandaag."Zei Dave lachend.
De 3 jongens keken hulpeloos naar Harry.Wat konden ze doen om Dave te stoppen?
Toen schoot het Harry te binnen wat hij kon zeggen.
"Dave,stop er alsjeblieft mee.Weet je het dan niet meer? 2 jaar geleden?We waren toch goeie vrienden?Kan je je voorstellen hoe Louis zich voelt?Hij wou het alleen opnemen voor zijn vrienden.Net zoals ik voor jou,en jij voor mij zou gedaan hebben.Wat zou jij gedaan hebben als er iemand mij bedreigde?Zou je niet net hetzelfde doen?Dus alsjeblieft stop..."Zei Harry geëmotioneerd.
Dave keek Harry aan,en er kwamen tranen in zijn ogen.
Op dat moment viel er iemand op de grond.In een fractie van een seconde gebeurde het.
De jongens keken ongelovig naar het tafereel en ze wisten niet wat ze moesten doen...

______________________________________________________________________________________________________________________
Zo,dat was het hoofdstukje voor vandaag!
Veel kusjes
MissMalikXx
Nog even een tip : Reacties waardeer ik echt ;)

Reageer (5)

  • 5Boys1Dream

    omg omg wie is het????????????????????????? xx

    1 decennium geleden
  • SuperNiall

    Omg echt te spannend

    1 decennium geleden
  • iikitsune

    pleaasee ga snel verder :(
    i'm dying...
    .x

    1 decennium geleden
  • Chasing1D

    OPMfùmdrgehrghjgz JKRKR EK Zeg nu niet, dat hij Louis heeft vermoord ofzo eah, Anders mmmmmm :'( Ik hou ook van reacties ;) hehe :P

    1 decennium geleden
  • Cannon

    Ooh, zo spannend! Snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen