Foto bij Hoofdstuk 28

OMG , die foto's zijn zoo mooi !! ;o *smelt smelt*

Willen jullie alsjeblieft eens op mijn youtube-kanaal kijken,ik zet er regelmatig covers van leuke liedjes op en mijn opdracht voor de radio waarmee ik naar de finale ben gegaan staat er ook op :
http://www.youtube.com/channel/UCoYy1_ebu1dPWt8STJ7W1SQ/videos?flow=grid&view=0

1 oktober
17h01
POV Louis

Het begon al wat te schemeren,wat we nog banger maakte.
Niets is zo eng als iemand een bezoekje brengen die in staat is om iemand te vermoorden.Maar als het dan nog eens donker is,is het nog griezeliger.
Toen kwam ik aan op de Brandekenslaan 124.
Tot mijn grote verbazing was het een grote,witte villa.
Ik had een klein donker huisje verwacht,waarin een moordenaar zijn plannen kan maken.
Maar dit was totaal iets anders.
Met een klein hartje belde ik aan.
En daar stond hij dan,maar deze keer zonder sjaal voor zijn gezicht.
Ik schrok ervan hoe jong hij er eigenlijk uitzag.
Van zo iemand verwacht je toch niet,dat hij tot zoiets in staan was?


"Wel,wel,wel."Zei Dave lachend."Wie we hier hebben,de lieve,kleine Louis."
Het was gewoon irritant dat hij er mee lachte.
"Wat kom je doen?!"Zei Dave al op een dreigende toon.
"Ik moet eens dringend met je spreken."Zei Louis kwaad.
Dave lachte,hij lachte Louis gewoon vierkant uit.
"Ik heb jou niets te zeggen."Zei Dave.
"Nee,maar ik jou wel!"Zei Louis dapperder dan hij eigenlijk was.
"Ik ben benieuwd."Zei Dave,en hij grinnikte.
"Waarom doe je dit met ons?Wat hebben we je in godsnaam misdaan?Je bent toch een vriend van Harry?"Zei Louis.
Vanbinnen gierden de zenuwen door zijn lijf.
Dave kwam naar buiten en sloot de deur.
"Was...Ik was een vriend van Harry."Zei Dave,en hij staarde voor zich uit.Net alsof hij herinneringen van vroeger ophaalde.
"Maar,waarom?!"Zei Louis nu wat luider.
Hij probeerde dreigend te klinken,maar dat was dan buiten Dave gerekend.

Bij Harry.
Harry belde naar Louis.
Hij wou afspreken om langs te komen,dan konden ze nog eens een Twitcam doen om de fans een plezier te doen.
Maar Louis nam niet op.
Hij belde nog eens,maar nog steeds geen antwoord.
Omdat hij toch zeker wist dat Louis thuis was besloot hij maar om gewoon naar hem toe te gaan.
Louis was alleen thuis,dus zijn moeder kon er niets op tegen hebben als Harry er tot 's nachts zou zitten,of zelfs bleef logeren.
Harry kwam aan bij Louis' huis en klopte op de deur.
Vreemd genoeg deed niemand open.
Hij keek even naar binnen,maar kwam tot de conclusie dat Louis niet thuis was.
"Huh?Waar kan hij toch zijn?"Zei Harry tegen zichzelf.
Maar toen hij terugdacht aan deze middag schoot het hem te binnen waar Louis kon zijn.
"Oh nee!Shit."Vloekte Harry.

Brandekenslaan 124

"Dat zou jij wel eens willen weten hé?!"Zei Dave op een dreigende toon die Louis niet aan stond.
Toen Dave op hem afkwam realiseerde hij zich,dat het een dom idee was geweest om hier naartoe te komen.
Hij wou naar zijn gsm grijpen,maar toen bedacht hij zich dat die thuis nog op de salontafel lag.
Hij vloekte binnensmonds en vestigde zijn aandacht weer op Dave,en vooral op wat hij met zijn hand in zijn zak ging doen.
Dave nam zijn zakmes uit zijn broek en hield Louis in een houdgreep met het mes tegen zijn keel.
"Dat zou jij wel eens willen weten hé?!"Herhaalde Dave.
Louis' knikte zachtjes,maar hij had snel door dat hij beter niet kon bewegen omdat Dave hem alleen maar steviger vast greep.
"Wel,ik zal het eens vertellen."Zei Dave met een lichte glimlach.
"Toen Harry nog met mij in 'White Eskimo' zat,waren we de beste vrienden.We waren onafscheidelijk.Totdat hij besloot om aan X-Factor mee te doen.Daar werd hij dan in een groep gezet met 4 andere jongens en ze werden beste vrienden.Harry kwam weer naar school,maar het was niet hetzelfde.Hij had het alleen nog maar over One Direction en hoe geweldig hij zijn nieuwe vrienden wel niet vond.Toen hij gedaan had met school heb ik nooit meer iets gehoord van hem.Hij hield zich alleen nog maar bezig met One Direction.Ik dacht dat we vrienden waren..."Zei Dave even emotioneel,maar als snel kreeg hij weer een boze blik op zijn gezicht.
"Maar wat bereik je er dan mee met dit allemaal te doen?"Zei Louis bang.
"Wat ik ermee bereik?"Zei Dave lachend."Ik denk niet dat One Direction nog zal verder gaan als er één bandlid minder is..."
Dave lachte nog even en Louis voelde dat het mes steviger tegen zijn keel gedrukt werd.

__________________________________________________________________________________________________________________
Dat was het voor vandaag!
Tot morgen
Kusjes
MissMalikXx

Reageer (3)

  • ThingsInLife

    Je kan eigenlijk heel mooi zingen, you knoww

    1 decennium geleden
  • 5Boys1Dream

    asklDThgakiJGJUHrf NOOOOOOO DON'T KILL LOUIS!!!!!!!!!!!!!!! X

    1 decennium geleden
  • Liebrecht

    Omg Dave the killer! Super Harry is onderweg en die gaat je redden Louehh!!! Tot morgen hehe!! Snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen