27 juni 2012 - 18:51



Na vier weken intense spanning, stress, slaaptekort en gebrek aan concentratievermogen is het einde in zicht. Het laatste examen is al 6 dagen geleden gedaan en sindsdien was het tijd om de mentaliteit van de zombie terug in de kast te gooien om in te ruilen voor vrolijke happy days. Dit weekend heb ik het al goed ingezet: Graspop! Een heel weekend vol amusement, goede bands, vrienden en lots of booze. Ik heb werkelijk een geweldig weekend achter de rug op de regen van zondag en de immense blein op mijn voetzool na. Gisteravond heb ik het einde ingezet met de klas. Er was een Mega Uitblaas TD, wat een klein festivalletje is voor de student. Met maar 2 uurtjes slaap vannacht zit ik nu te wachten op de rapporten die op Toledo komen. Wachten, wachten en wachten. Misschien zelfs langer wachten als de server van Toledo het weer begeeft omdat ineens een hele campus zijn punten wil zien omdat hij of zij graag wil weten of die tweede zit heeft. In ieder geval check ik om de haverklap mijn schoolmail of mijn rapport al binnen is. Wat is het toch leuk om de studentjes zo te pesten met de punten al dagenlang te weten en dan pas op een ver moment eens op Toledo te zetten! Daarbij heb ik de training op de kayakclub afgezegd omdat ik mijn punten wil weten, maar dan komt de fietsenmaker roet in het eten gooien door te zeggen dat ik om 19h mijn fiets moet komen halen. Raad eens op welk uur de punten online komen.

Ach, ik sla me wel er doorheen, maar toch blijft dat wachten serieus irritant. Erna zal wel weer ontspanning komen want ik heb al veel vakantieplannen, weliswaar veel trekken met mijn kayak, maar dat vind ik niet erg. Dan ben ik ook nog eens sportief bezig. Ik kijk echt al uit naar de ‘vakantie’.

Zijn jullie ook nog op punten aan het wachten of zitten jullie al in de happy days-periode?

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen