Chapter 12
Onze lippen bewogen teder. Het voelde alsof ze elkaar nauwelijks raakten, toch waren ze de hele tijd samen. Zijn handen rustten op mijn heupen, zijn duimen draaiden kleine cirkels op mijn heupbeenderen en zijn tong streek over mijn onderlip. Ik opende mijn mond een beetje en liet zijn tong in mijn mond glijden, ontdekkend. Ik verloor langzaam mijn adem en liet hem lot. Ik glimlachte en keek naar de grond, en leunde voorover zodat onze voorhoofden elkaar raakten.
''That was amazing''
Zijn handen lagen nog steeds op mijn heupen, en beiden wisten we niets te zeggen. ''I-I.. I don't know what to say'' stamelde ik, eindelijk opende ik mijn ogen en trok mijn hoofd terug zodat ik in zijn ogen kon kijken. ''You don't have to say anything'' fluisterde hij. Alles wat we konden doen was naar elkaar glimlachen, tot ik me uit zijn greep verlostte en me ging verkleden in een paar comfortabele kleren. ''Go and choose a movie and put it on, I'll be there in a bit'' glimlachte ik. Hij knikte, en grijnsde naar me terug voordat ik uit de kamer liep. Ik keek in de spiegel. Zelfs mijn sneeën en schrammen konden mijn humeur nu niet verpesten en ik keek breed glimlachend in de spiegel. Ik was zo blij. Hij kuste me. Mij. Ik was helemaal van de wereld. Ik rende naar de badkamer, poetste mijn tanden, haalde het beetje make-up dat op mijn gezicht zat er af, deed mijn lange haar in een slordige knot boven op mijn hoofd en liep weer de woonkamer in. Mijn sweatpants voelde nog nooit zo comfortabel. Ik plofte op de sofa naast George neer, die meteen zijn armen om me heen sloeg en me omarmde. ''Whate are we watching?'' Vroeg ik, de afstandsbediening van George oppakkend. ''Paranormal Activity 3'' grinnikte hij. Vanaf dat onze vriendschap was begonnen, wist hij dat ik een hekel had aan horror films. Ik werd er zo bang van, ik hield ook nooit van dat ik dan uiteindelijk alleen in huis was en ik weer aan die film dacht. ''But you're going after this and I'll be left on my own!'' Zei ik, waardoor hij moest glimlachen. ''Who said I was leaving?'' Grijnsde hij weer, plaatste zijn hand op mijn kaak, trok onze gezichten naar elkaar toe, gaf me een zachte kus voordat hij snel naar de afstandsbediening van me af pakte en ik hij dicht tegen me aan lag.
Reageer (20)
Cute. Love. Respect.
1 decennium geledenJust wow.
I just died
1 decennium geledenAwww cute x
1 decennium geledenThis is sooo cute.
1 decennium geledenAwww.
1 decennium geleden