Deze zomer was niet echt geweldig. Ginger was al een tijdje wakker en slenterde een beetje door het huis van Louis.

"Waar is Louis eingelijk?" dacht ik. Ik zocht overal in het huis, en in de garage. Ik kon hem nergens vinden. En toen kreeg ik een super idee. Ik pakte Louis zijn fiets en ging naar de supermarkt. Ik had een hele lijst af te werken. Ik kocht; brood, sla, worst, ham, mayonaise, ketchup, mosterd, koekjes en snoepjes. Gelukkig was het niet zo druk dus ik hoefde niet lang te wachten bij de kassa. Ik propte alles in een grote tas en fietste weer terug naar Louis. Ik maakte sandwiches en pakte wat drankjes. Ik haalde een grote picknick mand en stopte er alle spullen in, en een groot picknick kleed, wat kaarsjes, bekers en borden. Zo dat was alles. Het was ondertussen 2 uur en ik had nog steeds niets gezien, of gehoord van Louis. "Waar zou hij toch zijn?" Dacht ik in mezelf. Ik ging nog even naar de stad om te kijken voor wat leuke dingen. Rond 5 uur kwam ik weer thuis. Nog steeds niks van Louis. Ik begon me nu wel een beetje zorgen te maken om Louis... Ik ging me snel douchen en opmaken. Het werd al heel snel donker. Ik stuurde een smsje naar Louis; "Kom om 6 uur naar het strand! Xx' Ginger <3." Ik ging alvast naar het strand om alles klaar te zetten. Het weer was echt perfect; het was windstil en lekker warm. Ik had het picknick kleed gespreid, ik had op iedere hoek een kaarsje gezet. Het waren geur kaarsen en ze roken heerlijk. Ik strooide wat rozen blaadjes rond. Het zag er echt prachtig uit. Het was bijna 6 uur en Louis kon ieder moment komen. Het was 6 uur en Louis was echt precies op tijd. "Ginger. Je bent echt... Echt..." "Echt wat?" "Ongelofelijk." Hij gaf me een hele dik knuffel, een heel lief kusje." We ging samen op het kleed liggen. Het eten was eigenlijk alleen maar voor de show, want wanneer de zon onder ging hebben we alleen maar tegen elkaar aangelegen. "Louis. Ik was echt ongerust vandaag." "Het spijt met Gin." "Waar was je?" "Ik was aan het repeteren." "Had je het niet kunnen zeggen, je was best vroeg weg vandaag." We hebben de hele avond naar de sterren gekeken. Het was echt een van de mooiste avonden van de hele zomer. We hebben bijna geen woord gezegd maar het was toch heel bijzonder.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen