Foto bij 4.

THURSDAY 30 AUGUST

Elena Johnson

Vrijdag gaan Zayn en ik samen iets doen voor we moeten optreden, dus zullen we onze avond naar vanavond verplaatsen? X Nialler

Ik glimlachte bij het lezen van het sms'je. Ik vond het zo ontzettend leuk dat ik na vier ja nog steeds elke vrijdag iets met Niall ging doen. Het was echt onze traditie geworden. 'Wat zit jij te grijnzen?' vroeg Lauren me. Ik schudde mijn hoofd. 'Sms'je van Niall,' was mijn korte uitleg voor ik snel een sms'je terugstuurde.

Gezellig. Heb werk tot 5. Zal ik daarna naar jou komen. Nando's? X

Ik stuurde Louis een sms'je dat ik later thuis zou zijn en dat hij geen rekening met mij hoefde te houden voor het eten. Ik stopte mijn telefoon weer weg en concentreerde me weer op mijn werk. Toen het vijf uur was verliet ik samen met Lauren ons kantoor. 'Ik ga naar Aiden, we gaan samen naar de bioscoop,' zei ze. Ik glimlachte en gaf haar een knuffel. 'Heel veel plezier en doe hem de groetjes van mij,' zei ik. 'Zal ik doen,' beloofde ze. Ik haalde mijn autosleutels uit mijn tas en opende mijn auto. Ik stapte in, zwaaide nog een keer naar Lauren en reed toen aan naar Nialls huis. Hij woonde inmiddels ook al samen met Zayn en ze waren intens gelukkig. Niall had een baantje in de plaatselijke muziekwinkel en Zayn werkte bij een architectenbureau. Niall wilde iets doen dat bij zijn studie aansloot, maar werd net als Louis nergens aangenomen. Ik had met ze te doen. Ik parkeerde mijn auto voor hun appartement en stapte uit. Ik klikte mijn auto op slot en liep naar de deur. Ik drukte op de bel en al snel werd ik binnengelaten. Ik liep de twee trappen op en zag dat Niall de deur al had geopend. 'Hey!' Ik gaf hem een knuffel en een kus op zijn wang en liep naar binnen toe. 'Hoe gaat het?' vroeg hij me. 'Goed,' glimlachte ik terwijl ik op de bank plaats nam. 'Tussen Louis en mij gaat het ook steeds beter. Hij snapt dat hij nu ook zijn aandeel heeft, zeker nu hij geen baan heeft. Maar ik heb niks te klagen,' glimlachte ik. Niall nam naast me plaats. 'Is Zayn er ook?' 'Nee, hij moet werken,' vertelde Niall. Ik knikte. 'Maar hoe gaat het met jou?' vroeg ik toen. 'Goed, het is leuk in de muziekwinkel, maar het is niet iets wat ik voor de rest van mijn leven wil doen. Ik solliciteer me suf, maar door de crisis en zo is er nergens plek,' zuchtte hij. Ik sloeg een arm om hem heen. 'Het komt echt wel goed, Niall. Je hebt een diploma van de universiteit. Jij bent sowieso de eerste die ze aannemen als er wel plek is.' Hij knikte en glimlachte. Het was even stil terwijl we beiden nadacht. 'Ik ga jullie morgen filmen en online zetten,' vertelde ik hem toen. 'Echt? Zo is Justin Bieber ook beroemd geworden!' Ik schoot in de lach. 'Dat was dus ook wat ik meteen dacht,' grinnikte ik. Zo kletsen we nog een uur over van alles en nog wat en toen vertrokken we naar Nando's. We gingen aan ons vaste tafeltje bij het raam zitten en bestelden. 'Ik ben zo blij dat wij als groep nog gewoon bij elkaar zijn. Hoe vaak komt dat nu voor, dat je met de vrienden van de universiteit verder je leven in gaat,' zei Niall toen we halverwege ons eten waren. Ik knikte. 'Maar we zijn zo echt. Al woonden we alle zeven in een andere stad, dan nog waren we vrienden gebleven.' Niall knikte instemmend. Toen we ons eten ophadden betaalde Niall, want het was zijn beurt. Samen liepen we weer terug naar zijn appartement. 'Ruige sex gehad vannacht?' vroeg Niall toen. Verbaasd keek ik hem aan. 'Wat?' 'Je zit heel de avond al te gapen,' verklaarde Niall zichzelf. Ik schudde mijn hoofd. 'Ik heb vannacht heerlijk geslapen.' 'Dan denk ik dat het geen film meer wordt?' raadde Niall. 'Sorry, ik zou echt heel graag willen blijven, maar ik heb al de hele dag last van hoofdpijn, dus als je het niet erg vind duik ik mijn bed in.' 'Natuurlijk niet. Volgende week vrijdag kijken we gewoon een film,' zei hij en ik knikte. We stonden inmiddels voor zijn appartement. 'Geef Zayn een kus van mij.' 'Doe ik, als jij Lou er een geeft.' Ik grinnikte en liet Niall me knuffel. 'Tot morgen, en geniet van Zayn,' zei ik voor ik instapte. Ik toeterde nog een keer voor ik de straat uit reed.

Zouden jullie allemaal op de kudo knop willen drukken. Ik wil kijken hoe ver we kunnen komen! X

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen