Louis had me mee naar binnen genomen. Ik lag op zijn bed. Ik keek naar het plafond waar een mooie ventilator draaide. Louis kwam naast me liggen. Harry, Zayn en Niall waren beneden wat aan het dollen. Liam was nog in de garage wat aan het repeteren. Het was pas tegen de avond toen we naar benden gingen. Louis was nog steeds bereid alles voor me te doen, omdat ik een zware tijd voor de boeg had. "Louis heeft een vriendinnetje!!" Gilde Zayn als een meisje. Harry stond een beetje te grinniken en Niall stond wat song teksten in zichzelf te zingen. "Waar is Liam?" Dacht ik hardop. Het was eigenlijk niemand opgevallen dat Liam al de hele middag weg was. Het is nog steeds licht. "Ik ga wel is ff kijken. Kom Harry we aan Liam wakker schudden" Zayn sleurde Harry mee naar de garage. Louis is ik stonden te wachten. Hij sloeg zijn armen om me heen, en gaf me teder kusjes in mijn nek. "Kom wij gaan ook even kijken" Stelde Louis voor. Toen we in de garage waren zagen we het. Het was echt vreselijk. Ik zou zoiets nooit meer willen zien. "Papa." De tranen stoomden opnieuw over mijn wangen. Maar dit keer was het Liam... Liam was dood. Er was een mes recht door zijn hart gestoken. Louis belde de politie. Ik zag bij Harry ook wat tranen vallen. "Harry?" Vroeg ik. Harry keek me aan maar zei niets. Ik liep naar hem toe en gaf het een knuffel. "Ik weet hoe het is. Ik hoorde vandaag dat mijn vader is overleden." Opeens hoorden ik drup geluiden. Er drupte allemaal bloed van Liam op de grond. "Kunnen we hier weggaan?" Vroeg Zyan. One Direction heeft zijn eerst lid verloren. En gek genoeg denk ik niet dat dit de laatste is.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen