Hier nog een stukje en ik heb gezien dat ik nog een abo bij hem! BEDANKT!
En super goed nieuws; 1D KOMT NAAR BELGIË OP 1 MEI en LITTLE THINGS IS UIT!
http://www.youtube.com/watch?v=6wBzR7zhA0g&feature=g-all-c

Toen ik terug kwam nam ik mijn ketting van de kast en deed ze om.
'Zo mooit.' zei Yardéna.
'Dankje, van Louis gekregen.' zei ik.
'Kweet, hij had het ons gezegt.' zei ze.
'Jullie weten alles.' zei ik.
'Ja.' zei ze.
'En wat gaan we doen tot zes uur want ik moet mijn gedachten verzetten want ik sterf van de stress, tenzij je me een hint wil geven wat hij gaat doen?' vroeg ik.
'Ik zeg niets, dus wat zullen we doen?' vroeg ze.
'Pfff, ik heb echt geen idee.' zei ik.
'Ik eigenlijk ook niet.' zei Dena.
'Hoe laat is het?' vroeg ik.
'Euh, bijna 12 uur.' antwoorde ze.
'Nog zes uur.' zei ik.
'Niet zagen ehj.' zei ze lachend.
'Als we nu eerst ergens iets gaan eten en daarna een beetje in de stad rondlopen.' zei Yardéna na en tijdje.
'Ok, waar gaan we eten?' vroeg ik.
'Hier twee straten verder is er een restaurantje we zullen naar daar gaan.' zei ze.
'Ok, ik ga eerst mijn jas en handtas gaan halen.' zei ik.
Ik liep naar mijn kamer en nam alles. Daarna vertrokken we direct. Toen we er waren bestelden we allebei een spaghettie.
'Waar gaan we naartoe gaan?' vroeg ik.
'We zullen in deze straat een beetje rondlopen, er zijn hier een paar winkeltjes en daarna naar de concertzaal stappen want dan moeten we door een park en nog een winkelstraat.' zei ze.
'Ok.' zei ik en we begonnen te eten.
Toen we gedaan hadden met eten, vertrokken we en gingen een paar winkeltjes binnen.
'Wat een mooi kleedje.' zei Dena opeens.
'Inderdaad.' zei ik en we liepen de winkel in. We pasten allebei het kleedje en het stond ons perfect ook met mijn ronde buikje. We hielden het kleedje aan en kochten het.
'Hoe laat is het al?' vroeg ik.
'Kwart na drie.' zei Yardéna.
'Gaan we al vertrekken want als we nog eens in die winkelstraat willen lopen.' zei ik.
'Ok, das goed.' zei ze en we vertrokken.
We liepen door het park en door de winkelstraat. We gingen nog een paar winkeltjes binnen en om tien na zes waren we bij de jongens.
'Liefje.' riep ik en liep in Louis' armen.
'Hey schat.' zei hij en gaf me een kus.
'Wat is de verassing nu?' vroeg ik.
'Nog een beetje geduld, wat heb je een prachtig kleedje aan.' zei hij.
'Danku, wanneer begint het optreden?' vroeg ik.
'Binnen een kwartiertje, we moeten ons gaan klaarmaken.' zei hij.
'Wacht, is Lux er niet?' vroeg ik.
'Nee, ze is ziek, we gaan er morgen bij.' zei hij en hij gaf me snel een kusje en liep naar de kleedkamer. Ik en Yardéna stonden achter de schermen naar het publiek te kijken die stond te gillen.
'Schat, we moeten nu op en jullie moeten hier blijven staan.' zei hij.
'Waarom?' vroeg ik.
'Gewoon doen.' zei Harry en hij knipoogde.
Ze gingen op en begonnen te zingen. Het concert was top zoals altijd.
'Het volgende nummer is More than this en er zal iets speciaals gebeuren.' hoorde ik Niall zeggen en ik zag dat Louis naar de kleedkamer liep terwijl de anderen begonnen te zingen. Ik wou achter hem lopen, maar Paul hield me tegen.

Reageer (4)

  • Chasing1D

    SNELLLLL VERDERRRRRRRRRRRRRRRR! :D

    1 decennium geleden
  • HaZaLiLoNi

    Lisa, ik ga mss owk gan bru cool!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • Jessica1D

    Lisa: het volgende stukje zal voor morgen zijn, IK OOK!!! xxxxxxxxx

    1 decennium geleden
  • NiallsOreo

    SNEL VERDER!!!!!!!EN IK GA NAAR HET CONCERT OP 1MEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!XX

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen