Eli POV

,,Nee ik zei dat je zaterdag bij me langs kan komen. Ja.'' Imogen was ziek thuis en belde mij om te weten wanneer we het stuk gingen repeteren. Ik bedacht me net even. Ik wilde het helemaal anders gaan doen. Alweer.
,,Okay Emokins, see ya saturday!'' Een dik en vet kusgeluid en ze hing op.
Ik stond bij m'n kluisje. Ik had nog wat dingen te doen. Ik opende mijn kluisje, en pakte mijn jas eruit. Ik was toch vrij. Ik kon wel bij Imogen langsgaan misschien.. Voor ik wist wat er gebeurde hoorde ik een schelle knal. Snel deed ik mijn kluisje halfdicht en keek. Daar stond Quinn. Ze had een bloedneus.
,,Are you okay?'' Vroeg ik haar. Ze leek nogal geschrokken.
,,Yeah I'm fine..'' Stotterde Quinn verschrikt. Ik lachte zachtjes.
,,No you're not, you're bleeding.'' Zei ik droog.
,,It's nothing, I already told you so.'' Katte Quinn terug. Ik trok een wenkbrauw op.
,,Why is their a sudden wave of murdering your nose, and how come I don't know a thing about it?'' Grapte ik. Quinn lachte.
,,Yeah cuz you're a star at killing right?'' Lachte Quinn. Ik stopte met lachen en keek haar bevreemd aan.
,,What's that supposed to mean?'' Vroeg ik beledigd.
,,Ehmm..'' Ik zag dat ik haar in verlegenheid had gebracht en schudde m'n hoofd.
,,Nevermind.. Why'd you like my locker so bad?'' Vroeg ik.
,,Oh I was just walking on cloud ni....'' Ineens stopte Quinn met praten en begon te blozen.
,,You were walking on a cloud?'' Ik fronste mijn wenkbrauwen. Quinn blooste nog meer. Ik wist niet eens dat ze kon blozen.
,,Lemme guess.. Cloud nine?'' Grapte ik.
,,Why are you so interested? I mean after all, you don't even like me.'' Zei Quinn.
,,Who ever said I don't like you?'' Vroeg ik snel omdat ik zag dat ze weg wou lopen. OOk pakte ik een tissue voor haar. Meteen drukte ze die dankbaar tegen haar neus.
,,Well it's obvious. You didn't just fire me from the play because you like me so bad.'' Zei Quinn.
,,It's just because I found better actors than you.'' Zei ik vlug. Ze mocht er niet achter komen dat ik haar had afgewezen omdat ze vriendinnen was met Clare.
,,You didn't even see me act yet.'' Zei Quinn.
,,Be honest.'' Zei Quinn.
,,True. Okay. It's not you it's... Clare.'' Gaf ik toen toch maar toe. Ik voelde mijn wangen oplichten.
,,Yeahh besides the fact that she's your ex, what about her?'' Grapte Quinn.
,,Let me tell you a little story..'' Zei ik.
En nu ging het gebeuren.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen