Veel later dan gewoonlijk die ochtend kwamen de burgers van Wakkerdam bij elkaar. Geeuwend klom de burgemeester het podium op.
"Euh, hallo", mompelde ze. "Nou, euh, we hebben gisteren een wolf vermoord en vannacht is er gelukkig niemand gestorven." Een gewonde Patholoog stond naast het podium. "Zowel de weerwolven als de heks hebben haar vannacht proberen vermoorden, maar..." Adlington geeuwde opnieuw, en zowat het halve plein deed hetzelfde. Niemand zag er echt wakker uit. "Nou, blijkbaar was de beschermengel te strek. Patholoog is niet gestorven door de aanval van de wolven, en de engel wist het vergif van de heks in een onschuldig drankje te veranderen." Nog een geeuw. "Sorry, nachtmerrie gehad..."
"Ik ook", klonk het uit vele geeuwende monden.
"Misschien door de vloek van Histoire gisteren", mompelde Kittje. "Ze riep toch dat ze ons vervloekte."
"Zou best kunnen, we hebben allemaal zo", JFien geeuwde.
"Zo slecht geslapen", maakte Ilseh95 haar zin af.
"Ja, euh, nou. Laten we... laten we maar gaan stemmen dan", mompelde Adlington. "En daarna terug gaan slapen..."

Willekeurige gebeurtenis
Nachtmerrie
Deze nacht hing er een vreemde sfeer in het dorp, die jullie allen een nachtmerrie bezorgd heeft. Hierdoor zijn jullie zo moe, dat jullie geen tijd of energie meer hebben om te discussiëren. Daarom zal iedereen een stem uitbrengen op degene waarvan je denkt dat hij/zij een weerwolf is zonder dat eerst te bespreken of bediscussiëren.


Deelnemerslijst:
30seconds Vermoord door wolven, burger
AkatsukiXxX
Alaric/Klaroline Gediskwalificeerd, burger
Alcyone Vermoord door wolven, heks
Buttzville/Sandrapoep Gediskwalificeerd
Cresseyde Veroordeeld, weerwolf
Damnn/Kittje
Dayxdreamer Vermoord door wolven, burger
Eef95
Europe/Arriver

Gubleraholic Veroordeeld, dorpsoudste
Histoire Veroordeeld, opperwolf
Ilseh95
JFien
Kermit
Verontschuldigd, doet deze ronde niet mee, kan ook niet gedood worden
Louriox
Moonly Gestorven uit liefdesverdriet voor Cresseyde, burger
Mortician/Lenah Gediskwalificeerd, burger
Nachtkat Veroordeeld, onschuldig burger
Patholoog
RatzLove
roaar
Vasilisa
Vollmer/Adlington
xKimberley24


Gestemd:
Kittje IIII I
Louriox II
Ratzlove I
Adlington I

Iedereen: Stem op een verdachte om vanavond te elimineren. (Je kan wisselen als je je bedenkt, laat dan even weten op wie je eerst gestemd had.) Stemmen kan in reacties of via een pb naar mij. Argumenteren of discussiëren is vandaag niet toegestaan, ook niet via andere wegen. Ik weet dat ik discussies via pb niet kan controleren, maar ik reken op jullie eerlijkheid.
Bovendien zal ik deze 'dag' de stemmen niet bijhouden in het hoofdstuk zelf, waardoor jullie vrijdag een verrassing wacht. Wie stemt door een pb naar mij te sturen kan zo de anderen niet beïnvloeden maar maakt de verrassing juist groter.
Deadline: Vrijdag 2 november, 18u00


- Wie niet stemt krijgt strafpunten. (zie regel 8)
- Verandering van username melden! (anders ook strafpunten)
- Wie 'in orde' is voor deze ronde, dwz gestemd zonder 'problemen' is oranje gekleurd in de deelnemerslijst. De anderen moeten óf nog stemmen óf hebben ergens iets gezegd dat onduidelijk is (dus even je reactie en mogelijke commentaar nakijken)
- Donderdag activeer ik dit hoofdstuk opnieuw zodat jullie allemaal een pb krijgen ter herinnering (als je een abo genomen hebt, anders ben je zelf verantwoordelijk).

Reageer (9)

  • RatzLove

    o,dat had ik niet gelezen
    sorry :O

    1 decennium geleden
  • katl1

    @Ratzlove: deze ronde mag er niet gediscussieerd of geargumenteerd worden, dus mag Kittje ook niet op je vraag antwoorden

    1 decennium geleden
  • RatzLove

    @kittje : waarom stem je op mij?

    1 decennium geleden
  • ShadowNight

    RatzLove

    1 decennium geleden
  • ilseh95

    Lolz. ik maar denken dat ze niet goed hebben gelezen, lees ik zelf niet goed xD Sorry! Ik ben nog niet helemaal wakker van de autorit van België terug naar Noord-Holland xD In ieder geval heb ik dus al via pb gestemd, al weet men waarschijnlijk toch wel op wie ik stem...

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen