Foto bij 047

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (20)

  • ziamunicorns

    Zo van 'HOEVEEL PIJN NIALLER JADE HAD AANGEDAAN ALS JIJ, HARRY EDWARD STYLES, NIALL HAD VERMOORD WAS JE DOOD EH! NOBODY'S TOUCHING MY BABY"


    Inleving

    1 decennium geleden
  • RecklessGirl

    @Maudx ik ben het ook met Harry eens, hoor! xx

    1 decennium geleden
  • fxirytale

    IK BEN HET TEGENGESTELDE VAN IEDEREEN.. Ik ben het met Harry eens! Raar, mja, thats meee ;$ ;P

    1 decennium geleden
  • Horlinson

    Snel verder! <3
    Beste story op heel quizlet! (: x

    1 decennium geleden
  • Hadithi

    Als je een uur in de achtbaan zou zitten naast één van de 1D leden, maar je mocht niet met diegene praten. (nonverbale communicatie is uiteraard toegestaan) met wie zou je dan in de achtbaan willen zitten?

    Wat is je favoriete RL boek...
    Welk boek vind je gewoon lekker bladeren (of ben ik de enige die sommige boeken leest omdat de bladzijdes fijn omslaan? :)
    Zou je een knuffel naar 1D noemen? Waarom?
    Links of rechts?
    Bier of Wijn?
    Jillz of Breezer?
    Huidskleurige nagellak of metallicnagellak?
    Wie van 1D zou je in je waterflesje stoppen? Waarom?
    Lievelingskleur?
    Als je een dier was, wat voor dier zou je dan zijn?
    Lievelings interview met 1D?
    Wat zou je eerste aankoop zijn als je op kamers was?
    Wat vind jij een van de belangrijkste waarden (en een daarbij behorende norm?)
    Als je iets in je eigen opvoeding zou mogen veranderen, wat zou dat dan zijn?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen