Foto bij Hoofdstuk 25

Hier is weer een nieuw hoofdstukje ! Ik hoop dat jullie het goed vinden :)
Ik ga er ook een POV van Harry in stoppen x
Over de foto ; Oh my good ! Ocharme! Wie zegt er nu zoiets! One Direction zou One Direction niet zijn als er iemand uit zou gaan.
GRRR de persoon die dat zei :@

30 september
14h13

De manager was gearriveerd bij de bowling.
Hij wou de jongens meteen spreken.De bowlingzaak had al gebeld om het wangedrag van de jongens,en wat er met de bowlingbaan was gebeurd mee te delen.
De manager was kwaad,dat zag je zo aan zijn gezicht.
Als hij kwaad was dan kreeg hij altijd een rood gezicht en waren zijn ogen een beetje samengetrokken.
Hij kwam kwaad op de jongens afgestormd.
"En wat heeft dit te betekenen?!"Vroeg de manager kwaad.
"Euhmm..."Aarzelde Liam.
"W-we hebben ons geamuseerd."Zei Zayn een beetje bang.
"Geamuseerd?!En wil dat dan zeggen dat je heel de zaak moet afbreken?!"Zei de manager nog kwader.
"We hadden niet gedacht dat de bowlingbaan stuk ging gaan."Zei Harry met puppy-oogjes.
De manager kende de trucjes van Harry met zijn puppy-oogjes dus ging er niet op in.
"Dat is dan verkeerd gedacht!Ik moet dit wel allemaal betalen hé !"Zei de manager woedend.
"Alsof geld een probleem is voor jou..."Mompelde Niall.
"Wat zei je daar?Nee,geld is geen probleem voor mij!Het gaat gewoon over het principe!Het wordt eens tijd dat jullie wat volwassen worden!"Zei de manager nog steeds kwaad.
"Het spijt ons echt."Zei Liam verdrietig,hij had het niet graag als mensen boos op hem waren,daar werd hij alleen maar verdrietig van.
"Ja,als we hadden geweten dat dit de gevolgen zouden zijn,hadden we dat echt niet gedaan."Zei Louis met een pruillip.
De manager was er zeker en vast niet blij mee,maar na al deze trieste gezichten en verontschuldigen kon hij toch niet langer kwaad blijven op zijn jongens.
Een kleine glimlach kwam op zijn gezicht.
"Het is goed voor één keer,maar de volgende keer komen jullie er niet zo makkelijk van af."Zei hij.
De jongens keken naar elkaar en lachten.
Hun charmes hadden weeral eens gewerkt.
De manager ging naar de baas van de bowlingzaak en na zo'n tien minuutjes kwam hij terug.
"Het is in orde."Zei hij lachend.
"Ok,dan zullen we maar eens naar huis gaan zeker?"Zei Zayn vrolijk.
"Niet zo snel!Ik heb gezegd dat jullie een gratis concert geven om de schade terug te betalen."Zei de manager en hij grinnikte.
"Nee!We kregen toch een paar dagen vrij!"Zei Louis en hij trok een bedrukt gezicht.
"Dan hadden jullie maar wat langer moeten nadenken voor jullie hier alles stuk maakten."Antwoordde de manager triomfantelijk.
De jongens keken naar elkaar en gaven uiteindelijk toe.Eigenlijk had de manager wel gelijk.
De jongens liepen naar het centrum van de zaak en ze kregen 5 microfoons in hun handen gestopt.
Ze begonnen te zingen en de fans die een uur geleden afgewezen werden waren nu natuurlijk superblij.
Toen hun concert gedaan was maakten ze nog wat tijd om handtekeningen uit te delen en op de foto te gaan met de fans.
Ze dronken nog wat en na een lange dag gingen ze naar huis.

POV Harry
Ik kwam eindelijk thuis.
We hadden ons al moe gemaakt met het bowlen,en dan moesten we nog eens een concert geven ook.
Maar ja,het was onze eigen schuld,we hadden maar een beetje rustiger moeten zijn.
Uiteindelijk viel het best wel mee.Ik geniet er van om blije fans te zien.
Maar ik was toch wel doodop,dus ging ik slapen.
Die nacht had ik een vreselijke nachtmerrie.
Ik zag Mister X zo voor me.Ik hoorde zijn stem en ik lag te woelen in bed.
Ik zag hoe hij ons ontvoerde en hoe hij elke keer iemand meenam.Hij had iedereen meegenomen,behalve mij.
Ik wist dat ik die stem eerder gehoord had.Ik kende Mister X ergens van,maar van waar?
Opeens kreeg ik flashbacks van mijn schooltijd.
Ik zag mij met mijn vrienden in onze eigen band : 'The White Eskimo's'.
Dat was een leuke tijd.Maar toen zag ik Mister X weer voor me.
Ik hoorde zijn stem weer.
Ik draaide en keerde in mijn bed,en toen schoot ik met een ruk wakker.
Mijn bed was helemaal nat van het zweet.
Ik wist wie Mister X was...


_____________________________________________________________________________________________________________________
Zo,dat was weer een hoofdstukje!
Het laatste voor vandaag.
Ik weet niet of ik morgen tijd heb om er één te schrijven,maar ik doe mijn best!
Kusjes
MissMalikXx

Reageer (5)

  • Cannon

    Oooh, nu ben ik echt benieuwd! Snel verder!

    1 decennium geleden
  • Liebrecht

    Omg, ja natuurlijk schrijf je goed ;) Snel verder!!

    1 decennium geleden
  • iikitsune

    Who is it :O:O:O
    snel verder! .x

    1 decennium geleden
  • 5Boys1Dream

    Omg wie is het! Ik wil het weten! Goed geschreven! X

    1 decennium geleden
  • Chasing1D

    Ik vraag mij af, of hun manager ook zo boos zou hebben gereageerd....En Harry, Tell me wie het was....! Waarschijnlijk 1 van de bandleden van White Eskimo......Als dat is, voel ik mij even terug slim (lol)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen