Foto bij Hoofdstuk 24

Hier hebben jullie weer een nieuw hoofdstukje!
Sorry,maar mijn inspiratie begint stilaan op te raken ;s
Dus het kan zijn dat jullie het wat saai vinden ;s
En over de foto ; Haha Zayn toch ;D

30 september
13h05

De andere jongens waren ook thuis aangekomen.
Louis was tot de constatering gekomen dat zijn Wii helemaal gemold was.
Liam's collectie toy-story poppetjes misten allemaal een hoofd.
En bij Zayn waren al zijn spiegels gebroken.
De politie belde aan bij Louis.
"Hoi Louis,we komen even kijken of we misschien enkele vingerafdrukken kunnen vinden."Zei Tom.
"Geen enkel probleem,kom maar binnen."Zei Louis vriendelijk.
De 2 politieagenten schrokken toen ze de woonkamer inkwamen.
Alles lag overhoop.
"Wow,die heeft er zijn werk van gemaakt!"Zei Jos.
"Ja,jammer genoeg wel."Antwoordde Louis.
Tom nam de Wii vast en smeerde er een wit poeder op.
Na een paar minuten zei hij :"Bingo!We hebben vingerafdrukken."
"Ja,maar die kunnen toch ook van mij zijn?Of mijn zusjes?"Zei Louis.
"Kan wel zijn,maar dat zullen we op het bureau verder onderzoeken,we hebben jullie vingerafdrukken ook in ons bestand staan dus zo kunnen we kijken of er ééntje opstaat van Mister X en wie die Mister X dan wel mag zijn."Zei Jos.
"Ik hoop echt dat jullie hem vinden en dat hij ervoor zal boeten!"Zei Louis kwaad.
De politie zei dat ze genoeg informatie hadden verzamelt en Louis liet hen buiten.
Louis belde naar de anderen en vertelde dat de politie was langs geweest.
Ze waren allemaal enthousiast,maar ze hoopten natuurlijk dat de vingerafdrukken niet enkel van Louis of zijn zusjes waren.
Om hun zinnen wat te verzetten besloten ze om samen te gaan bowlen.
Eenmaal aangekomen bij de bowling deden ze andere schoenen aan en ze konden beginnen.
Er kwamen natuurlijk zoals altijd weer veel gillende fans aangelopen,maar de jongens hadden genoeg security bij.
"Sorry meisjes,maar de jongens zouden nu ook graag eens wat vrije tijd hebben,ik hoop dat jullie dat begrijpen."Zei één van de lijfwachten.
De meisjes knikten begrijpend maar ze waren toch wel teleurgesteld.
De jongens begonnen te spelen.
Goed konden ze het toch niet,maar Niall stond aan de leiding.
Omdat het bij Louis niet goed lukte met 1 bal,besloot hij om met 2 ballen tegelijk te gooien.
De jongens lachten zich een breuk en amuseerden zich te pletter.
Al snel begonnen zijn vrienden Louis na te doen en was iedereen met 2 ballen aan het gooien.
Ze kwamen ook elke keer dichter en dichter in de buurt van de kegels,wat eigenlijk verboden was.
De uitbaters van de bowlingzaak keken al wat nors,maar ze zeiden niets.
Louis bedacht dat het nog leuker zou zijn om met 3 ballen tegelijk te gooien,dus dat deed hij.
Toen hij gooide maakte hij ook nog een sprongetje en kwam hij met een harde klap op de vloer terecht.
Na een tijdje was iedereen met 3 ballen aan het gooien en het werd alleen maar leuker.
Toen ze uiteindelijk 3 spelletjes hadden gedaan,gingen ze naar huis.
Ze hadden zich al een lange tijd niet meer zo geamuseerd.Zij waren blij,maar de uitbaters van de bowlingzaak een beetje minder.
Door zo hard met de bowlingballen te gooien was er in een paar ballen een barst gekomen,en ook de bowlingbaan zag er niet al te best uit.
De jongens van One Direction zouden het nog kunnen gaan uitleggen bij hun manager...

______________________________________________________________________________________________________________________
Zo dat was weer een hoofdstukje!
Ik hoop dat de Directioners het verhaal van bij de bowling kennen...
Schrijf alsjeblieft in een reactie wat je er van vond.
Want ik probeer echt elke keer met iets leuks te komen,maar zoals ik al zei begint mijn inspiratie op te raken.
Ik hoop dus echt dat jullie het niet saai vinden _O_
Straks komt er weer een stukje !
Veel kusjes
MissMalikXx

Reageer (3)

  • Chasing1D

    Nee het is echt leuk en Natuurlijk ken ik dat verhaal! (H) Only Our Boys! (H)(H)

    1 decennium geleden
  • 5Boys1Dream

    hhahah xd echt iets voor de jongens xd x

    1 decennium geleden
  • Liebrecht

    Ahh leuk :) Snel verder!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen