Foto bij 215. || Rainbows ||

Weer een stukje! iets langer omdat er gister geen was..... sorry daarvoor. Had t weer es druk ;)
ik droomde gister iets heel engs....

"Dus jullie zijn echt een stel? That's so gross..." dat laatste was slechts een fluistering, maar Justin had het wel gehoord. Jammer voor KJ.
"Je weet niet waar je het over hebt." siste Justin tussen zijn tanden door en haalde uit naar KJ. Maar zijn vuist werd gestopt door Daniëlle. En ze keek mogelijk nog bozer dan Justin. "JIJ, eruit." zei ze tegen KJ. Ik keek even schichtig om me heen. OH shit, iedereen stond om ons heen en keek ons aan alsof we een stelletje apen in de dierentuin waren.
KJ liep mopperend en met gebogen schouders de kamer uit en nam de lift naar beneden.
Nu stortte Daan zich op Justin. Ik veegde heel sneaky de make-up van mijn gezicht door middel van mijn pols.
"En jij, HOE HAAL JE HET IN JE HOOFD?!" ze gaf hem een tik tegen zijn hoofd. "Ga maar even een luchtje scheppen." zei ze en wees omhoog. Hij moest naar het dakterras. En ik liep vrolijk achter hem aan toen hij de trap op ging. We stuurden de paar mensen die boven waren, naar beneden en gingen aan de rand staan. Genietend van het uitzicht dat zo donker was als de nacht. De wind was fris. Ik zag in de verte een rode streep, dat waarschijnlijk de opkomende zon was. Dan waren we dus al heel lang op.
"The sun comes up on another morning, My mind never wakes up without your warning,
And it's crazy to me, I even see you in my dreams. Is this meant to be?...... Could this be happening to me...." begon Justin ineens te zingen. Ik herkende vaag het deuntje van het liedje, maar kon mijn vinger er niet opleggen. Ik luisterde met kippenvel hoe hij verder zong. "We were best of friends since we were this , high
So why do I get nervous every time you walk- by
We would be on the phone all day, Now I can't find the words to say to you, Now what i'm supposed to do...." zong hij verder en sloot zijn ogen terwijl het kleine streepje zon steeds groter werd en zijn gezicht licht oranje kleurde.
"Could there be a possibility... I'm trying to see what's up, Cause i'm made for you, and you for me,
Baby now is time for us, Tryna I keep it all together
But enough is enough......They say we're too young for love....
But i'm...... catching feelings, catching feelings...." zong hij.

Reageer (4)

  • Triplet

    Wat droomde je dan? Nieuwschierig, hihi. Mijn dromen zijn altijd zooo raar.

    1 decennium geleden
  • Ilovemyself

    Catching feelings!!

    1 decennium geleden
  • IronRainbow

    Awww (A)

    1 decennium geleden
  • xMissMarije

    Mooi geschreven

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen