113
okyee mensen let bij deze foto PLEASE niet op mijn haar het trekt op gene ZAK!!
en btw, het liedje uit het vorige hoofdstuk of 2 hoofdstukken geleden ik weet niet precies heet glad you came van the wanted
en btw, het liedje uit het vorige hoofdstuk of 2 hoofdstukken geleden ik weet niet precies heet glad you came van the wanted
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (10)
super einde van super verhaal <3
1 decennium geledenIk vind het wel een suuuuupereinde! Jammer dat het stopt, maar ik vind het superzot neergepend!
1 decennium geledenNatuurlijk dat ik uw andere verhalen ga lezen
OOOWOowowwwww Waarom toch, Maar aan alles komt een einde :'( Maar soms moet je het oude laten gaan, en plaats maken voor iets nieuws!
1 decennium geledenEen nieuw verhaal dus
Nu even mijn officieel laatste reactie voor/aan.....Weet ik veel.....Dit verhaal!
WINNIE THE POOH WINNIE THE POOH WINNIE THE POOH WINNIE THE POOH WINNIE THE POOH WINNIE THE POOH WINNIE THE POOH WINNIE THE POOH WINNIE THE POOH WINNIE THE POOH WINNIE THE POOH WINNIE THE POOH WINNIE THE POOH WINNIE THE POOH ;p Love Ya eah, Ik wil snel beginnen lezen aan je volgend verhaal, want het gaat minstens even goed zijn als dit..
Waarom?*begint heel dramatisch te huilen* Waarom moet het hier stoppen? *huilt nog even dramatisch door en droogt dan de tranen*
1 decennium geledenHet was een heel leuk verhaal en ik ga het ook zeker missen! En als je volgende verhaal net zo goed wordt als deze, waar ik trouwens wel vanuit ga, zal ik het zeker lezen!
NEEEEE niet stoppeenn
1 decennium geledenMaar als je een. Nieuw verhaal schrijft ga ik het sws lezen.
Hopen dat het net zo goed word als dit verhaal.qq
Xx een verdrietig iemand haha