Foto bij Hoofdstuk 22

Hier is weer een nieuw hoofdstukje!

Over de foto ; Ooh , zo lief ! (H)

30 september
10h51

Harry belde met de gsm van zijn moeder naar Liam om te vragen of zijn gsm daar misschien nog lag.
Liam nam niet op,dus besloot Harry om naar Liam's moeder te bellen.
"Hallo met Karen?"
"Hallo,je spreekt met Harry,kan ik Liam even spreken?"
"Natuurlijk!"
Karen riep Liam en na enkele minuten nam Liam de telefoon over.
"Hallo?"Vroeg Liam verbaasd.
"Hoi Liam,het is Harry.Ik moet iets vragen."
"Ja ok,maar waarom bel je daarvoor naar mijn moeder,je kan mij toch bellen?"
"Heb ik gedaan,maar je nam niet op.Maar wat ik eigenlijk wou vragen.Ligt mijn gsm soms bij jou,ik kan hem nergens vinden."Zei Harry.
"Wacht,ik kijk even."Liam legde de telefoon even neer,maar na 5 minuutjes kwam hij terug.
"Nee,geen gsm hier.Maar eeuhm...ik kan mijn gsm eigenlijk ook nergens vinden."Zei Liam.
"Dat is vreemd?!"Zei Harry verwonderd.
"Ja vind ik ook.Anders moeten we even vragen aan de anderen of die iets weten."Zei Liam.
"Ja,zal ik doen."
Harry belde naar Zayn,Niall en Louis maar ook zij namen niet op.
Hij besloot dan maar om even langs te gaan bij Zayn.

Zayn opende de deur en keek Harry met slaperige ogen aan.Hij stond nog in zijn pyjama.
"Oow,sorry,heb ik je wakker gebeld?!"Zei Harry.Hij voelde zich wel een beetje schuldig.
"Ja,eigenlijk wel.Maar maakt niet uit,het is eigenlijk toch tijd om op te staan."Zei Zayn met een glimlach.
Maar dan ging zijn glimlach stilaan over in een uitbundige lach.
"Wat valt er te lachen?"Vroeg Harry verbaasd.
"Ik weet niet of je het doorhebt.Maar eeuhm...Je staat nog in je boxershort."Zei Zayn en begon weer te lachen.
Snel keek Harry naar zijn kleren,en inderdaad,daar stond hij dan in zijn boxershort en t-shirt.
Hij vond het toch wel beschamend,maar kon een kleine lach niet onderdrukken.
"Mag ik alsjeblieft..."
Maar voordat Harry zijn zin af kon maken had Zayn al door wat hij wou zeggen en zei:
"Tuurlijk,kom maar binnen."
Zayn gaf Harry een broek en toen hij ze aanhad gingen ze naar de woonkamer.
"Dus,waarom ben je hier?"Vroeg Zayn nieuwsgierig.
Hij was toch wel benieuwd wat er zo belangrijk was,dat zijn vriend hier in zijn boxershort voor de deur stond.
"Waar is je gsm?"Vroeg Harry.
Zayn keek Harry vragend aan.
"In de keuken,hoezo?"Vroeg Zayn verbaasd.
"Neem hem eens."Zei Harry.
Zayn liep naar de keuken.
Na zo'n 5 minuten kwam hij terug en zei: "Hoe kan dat nu?Hij is weg?"
"Dat is precies wat ik bedoel."Zei Harry.
"Is jou gsm ook weg?!"Vroeg Zayn verwonderd.
"Ja,en die van Liam ook ,maar het zou me niet verbazen als die van Niall en Louis ook spoorloos zijn.
"Maar,het is toch wel erg vreemd dat onze gsm's allemaal op hetzelfde moment weg zijn."Zei Zayn.
"Wel,dat vind ik nu ook."Zei Harry instemmend.
"En dat kan maar één ding betekenen."Zei Zayn.
"Ja,Mister X is weer op pad."Vulde Harry Zayn aan.


_______________________________________________________________________________________________________________________
Ja lezertjes,jullie hadden het goed geraden.
Mister X is weer bezig.
Ik schrijf zo weer een hoofdstukje,maar eerst moet ik gaan eten .
Kusjes,
MissMalikXx

Reageer (2)

  • Chasing1D

    Ik was keii blij, toen ik zag dat er weer een stukje opstond :D I love it! Maar Ik hou Niet van Mister X grgrrrrrrr (6)

    1 decennium geleden
  • Liebrecht

    Kind, wat was ik blij toen ik jou naam in m'n inbox zag staan, ik dacht jeeehhh, daar gaan we weer haha :) Mister X where are you? I'm gonna kill you with a saw, yeahhhhh! Snel verder!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen