Foto bij Hoofdstuk 21

Ok , ik kwam thuis en ik dacht ik ga mijn lezertjes een plezier doen en nog een kort hoofdstukje schrijven .
Maar ik zeg het , een kort hé ! xx

En die foto ; Omg ! Die ogen !! ;O

29 september
5h37

"Hallo?"Zei Louis verwachtingsvol.Hij hoopte echt dat hij zijn vriendinnetje ging horen in plaats van die irritante Mister X.
"Louis?!"Zei een lieve meisjesstem.
"Eleanor!!!!!"Zei Louis en de tranen sprongen in zijn ogen.
"Louis!Ben je weer thuis?Ik heb je zo vreselijk gemist!" Zei Eleanor,en ook zij kreeg het moeilijk haar tranen in bedwang te houden.
"Eleanor,alles in orde?!Weet je wel hoeveel angst ik heb moeten doorstaan?Ik dacht dat Mister X jou ook ontvoerd had."Zei Louis.
"Nee,helemaal niet.Eigenlijk heeft hij niks met me gedaan.Maar er was een man,en ik moest van hem doen alsof ik in gevaar was,anders zou hij jou iets aandoen.Dus wat kon ik anders doen?"Zei Eleanor.
Ze was echt superblij dat alles in orde was met haar vriendje.
"Ooh,Eleanor,ik ben echt superblij dat alles in orde is met je!Spreken we morgen af?Ik moet je zoveel vertellen en ik wil je echt zien."Zei Louis vrolijk.
Eleanor stemde in en de telefoon werd aan beide kanten neergelegd.
Nu Louis eindelijk zijn vriendinnetje weer had gehoord kon hij met een gerust hart gaan slapen.
Hij ging naar zijn kamer,legde zich op zijn bed en viel als een blok is slaap.

29 september
11h08

Louis werd wakker door geklop op de deur van zijn kamer.
Hij dacht eerst dat hij gedroomd had dat hij weer thuis was,maar toen hij zijn ogen opende zag hij dat het echt was.
Hij was superblij.
Maar hij werd nog vrolijker toen hij Eleanor zag binnenwandelen in zijn kamer.
Wat zag ze er weer mooi uit!Die schoonheid had hij een lange tijd moeten missen,veel te lang.
Ze kwam op zijn bed zitten en gaf hem een dikke knuffel.
"Wat is er nu allemaal gebeurd?!"Vroeg ze nieuwsgierig.
"Vergeet jij niets?"Vroeg Louis mysterieus.
Eleanor keek hem vragend aan,maar had na enkele seconden al door wat hij bedoelde.
Ze boog zich voorover en drukte haar volmaakte lippen op de zijne.
"Zo,nu ben ik klaar om het te vertellen."Zei Louis met een glimlach.
Hij deed zijn verhaal en uit medelijden kreeg hij nog een kus.
Eigenlijk niet echt uit medelijden,ze hadden elkaar gewoon al veel te lang moeten missen.

29 september
13h15

Eleanor was een uur geleden weer naar huis vertrokken,want ze moest ergens naartoe met haar ouders.
Het was met veel tegenzin,want ze wou natuurlijk veel liever de tijd bij haar vriendje doorbrengen.
De jongens hadden afgesproken bij Liam thuis.
De manager had hen nog enkele dagen vrij gegeven om nog wat te bekomen van wat er was gebeurd.
Zo konden ze nog een tijdje thuis blijven in plaats van weer naar het ene hotel naar het andere te gaan.
Ze praatten nog wat over wat er gebeurd was,maar ze stopten daar mee omdat ze het weer moeilijk kregen.
Daarna zongen ze wat liedjes,dat was al even geleden en ze vermaakten zich prima.
Toen ze zagen dat het al 11 uur was besloten ze maar om naar huis te gaan.

29 september
23h14

Toen Harry thuis kwam ging hij meteen naar zijn kamer.
Hij kleedde zich uit en ging in zijn bed liggen.
Toen dacht hij er aan dat hij nog een sms naar zijn vrienden wou sturen,dus stond hij even op om zijn gsm van zijn bureau te nemen.
Maar tot zijn grote verwondering lag die er niet.
"Ik zou toch zweren dat ik hem hier had gelegd?"Vroeg Harry bij zichzelf.
"Ach,ik zal hem wel bij Liam hebben laten liggen."
En hij ging weer in bed liggen


__________________________________________________________________________________________________________________
Zo,dit was het laatste hoofdstukje voor vandaag.
Uiteindelijk is het dan toch niet zo kort !
MissMalikXx

Reageer (4)

  • Chasing1D

    Wie zou zijn gsm gestolen hebben Mmh? Heheh :) Ikke :P HAha I wish

    1 decennium geleden
  • Liebrecht

    Grmmm, mister X is in huis geweest, i tell ya!! Snel verder!!!

    1 decennium geleden
  • iikitsune

    wie heeft Hazza's mobieltje gestolen? ;o
    snel verder! <3 (:

    1 decennium geleden
  • ThingsInLife

    :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen