Foto bij Hoofdstuk 20

Heei iedereen, hier is weer een nieuw hoofdstukje !
Sorry voor het korte hoofdstukje gisteren,maar zoals ik al zei moest ik naar een toneel.
Ik heb dus morgen een spreekoefenig van Frans (ja,ik had gezegd vorige week,maar dat was fout) en we moeten ons idool voorstellen,en ik heb natuurlijk One Direction genomen :)

En over de foto ; Haha deze foto is echt mega grappig ! :D

29 september
5h12


Bij Harry's huis.
Harry belde aan.
Het licht brandde binnen,zijn ouders en zus zaten natuurlijk al te wachten want de politie had hen verwittigd.
Na een paar seconden kwam Anne in haar kamerjas de deur openen.
Harry kreeg de kans niet om iets te zeggen want zijn moeder vloog hem rond de nek.
"Baby,ik heb je zo hard gemist!"Zei zijn moeder huilend.
Harry begon spontaan mee te huilen.Dan besef je pas hoe hard je je ouders nodig hebt.
"Ik heb jou ook gemist."Zei Harry bibberend.
Gemma (Harry's zus) en zijn stiefvader kwamen er ook aangelopen en knuffelden Harry bijna dood.
Ze gingen naar de woonkamer en vroegen Harry wat er was gebeurd.
Hij vertelde over Mister X,over de beschimmelde boterhammen en hij zei ook dat hij superblij was dat hij weer thuis was.
Daarna ging hij naar bed.Hij had al een paar dagen niet goed geslapen en verlangde nu echt wel naar een warm knus bed,en een goede nachtrust.
Toen Harry bijna in slaap was kwam zijn oudere zus de kamer binnen en gaf Harry nog een dikke knuffel.
Ze had haar kleine broertje echt gemist.

Bij Liam's huis.
Liam hoefde niet meer te bellen.
Zijn ouders en twee zussen kwamen al aangestormd vanaf hij uitstapte.
Liam liep naar zijn familie en gaf hen een knuffel.
Ze gingen naar binnen en Liam vertelde over wat hij had meegemaakt met de lepel.
Zijn ouders luisterden gespannen en het enige geluid dat uit hun mond kwam was soms een : "Oh!" of "Nee?!".
Na het hele gesprek en nog een hoop geknuffel,zette hij de tv aan,maar viel uiteindelijk na 5 minuten al in slaap.

Bij Zayn's huis.
Zayn belde aan.
Zijn 3 zussen kwamen de deur openen en sprongen in zijn armen.
Hij gaf ze een stevige knuffel en rende naar binnen om zijn ouders in de armen te vliegen.
Ze waren allemaal superblij dat Zayn weer thuis was.
Ook zijn ouders vroegen wat er allemaal gebeurd was.
Hij vertelde over het tafereel in de vijver.
Zijn familie keek hem met open mond aan en ze begonnen allemaal te huilen.
Als Zayn niet zo moedig was geweest om te proberen zwemmen had hij hier misschien niet meer gezeten.
Toen alles gezegd was ging hij op de bank liggen.
Zijn jongste zusje kwam bij hem liggen en met haar in zijn armen vielen ze allebei in slaap.

Bij Niall's huis.
Niall's ouders en broer stonden al in het deurgat.
Niall kwam aan bij de deur.
"Niall,we hebben je zo gemsit!"Zei Niall's moeder ontroerd.
"Hoi mam."Zei Niall droogjes.
Hij duwde zijn ouders opzij en ging naar de koelkast."Wow,ik heb zo'n honger!"Zei Niall.
"Meen je dat nu?",zei Niall's moeder huilend."Ben je dan niet blij dat je weer thuis bent?!"
Niall begon te lachen.
"Grapje!Natuurlijk wel!Ik heb jullie vreselijk hard gemist!"Zei Niall en rende naar zijn ouders toe om een knuffel te geven.
"Ik heb je echt gemist broertje!"Zei Niall's oudere broer.
Hij vertelde het verhaal over de vogels en hoeveel honger hij had geleden.
Uiteindelijk maakte zijn moeder nog een boterham voor hem klaar.
Niall ging op de bank liggen en at terwijl zijn boterham.Met zijn boterham nog in zijn hand,viel hij in een diepe slaap.

Bij het huis van Louis.
Louis klopte op de voordeur.
De tweeling kwam opendoen en ze glunderden,ze zagen eindelijk hun grote broer terug.
Louis pakte ze één voor één op en draaide een rondje met ze,zijn dagelijkse ritueel,dat hij nu al een paar dagen gemist had.
Zijn moeder en andere zussen kwamen ook aangelopen en omhelsden hem.
Ze gingen allemaal naar de woonkamer en Louis vertelde over hoe verschrikkelijk Mister X wel niet was.
Hij was natuurlijk heel blij om weer thuis te zijn,maar toch zat hij maar afwezig voor zich uit te staren.
"Wat is er?"Vroeg zijn moeder."Ben je niet blij dat je weer thuis bent?"
"Natuurlijk ben ik blij,maar...Hij heeft Eleanor...Denk ik."
"Dat meen je niet?!"Vroeg zijn moeder.
"Ja.Ik ben doodongerust.Hoe zou het met haar gaan?"Vroeg Louis triest.
"Bel haar dan!"Zei zijn moeder.
"Goed idee!"Antwoordde Louis.
Hij nam zijn gsm en toetste het nummer van zijn vriendinnetje in.
Na een paar pieptonen werd er opgenomen...

____________________________________________________________________________________________________________________
Voilà,dat was het hoofdstukje voor vandaag!
Ik weet dat er niet veel gebeurde,maar er komt morgen zeker verandering in!
Echt waar!Weeral sorry,ik doe echt elke keer mijn best voor jullie lezertjes,maar ik moet zo dadelijk naar de musical (mijn hobby) en ik heb echt geen tijd meer om nog een hoofdstukje te schrijven :(
Maar morgen krijgen jullie er zeker 2 ! x
MissMalikXx

Reageer (3)

  • 5Boys1Dream

    Das gemeeen!! Hahah Niall xd x

    1 decennium geleden
  • Chasing1D

    Cliffhanger hahah Ik hou daar echt van, Maar precies alleen als ik het zelf schrijf..Bij anderen vind ik dat gemeen -_- Hahhahahahah en Nialler HAhhahahh Snel verder! :P (H)

    1 decennium geleden
  • ThingsInLife

    Het is gemeen om daar te stoppen

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen