Foto bij 8.01

OMG! De clip van DNA is geweldig :)

Na nog zo'n 3 spelletjes besloot ik me terug te trekken in mijn kamer, ik was enorm moe en morgen nog eens performen, best niet te laat opblijven hé! Ondertussen zijn we al van liedje veranderd. Niet echt veranderd omdat we Tulisa er wat willen in luizen. Zij denkt dat we Cry me a river doen, maar eigenlijk doen we een ander liedje. Omdat we haar willen verassen, als we cry me a river zingen, en dat heeft ze al gehoord, wordt ze niet zo erg verrast en met het liedje dat we nu gaan zingen... Blazen we haar omver! We hebben al gehoord dat Jessie J samen met Tulisa ons zal beoordelen. Daar ben ik nog nerveuzer voor, ik heb Jessie J altijd al geweldig gevonden en zij kan ervoor zorgen dat ik in de liveshows kom of juist niet.

Na een nachtje goed door slapen loopt mijn wekker af op stipt 7 uur. Ik haal een kort, donkerrood jurkje uit de kast en mijn handtas van Gucci met gouden spikes op. Ik zoek in mijn juwelenkistje naar mijn Pandora armband die ik kreeg voor mijn zestiende verjaardag. Ik haal nog wat armbanden uit en een paar oorbellen. Ik leg alles op mijn bed en besef dat ik nog geen schoenen heb. Ik haal hoge, zwarte, gewaagde pumps en leg ze bij het setje. Ik bekijk alles nog eens met een keurig oog en trek dan naar de badkamer waar ik mijzelf ontdoe van mijn nachtjapon en me dan weer aankleed in het gewaagde, rockchick setje. Wanneer ik alles aan heb twijfel ik nog even of ik nu wel of geen make-up zou aandoen. Ik beslis dan toch van ja en loop naar mijn kamer waar ik m'n make-up tasje haal en loop dan terug naar de badkamer die nu al gesloten is. Iemand is de badkamer ingegaan terwijl ik naar de kamer was. Ik klop op de deur en Jerry doet open. "I was stil busy in the bathroom" zei ik geergerd. Jerry doet de deur verder open als teken dat ik mag doorlopen, wat ik dan dus ook doe. Als ik voorbij hem loop fluit hij zachtjes en voel ik hem staren naar mijn kont. "Do you mind if i would take a shower while you're here?", vroeg Jerry me terwijl zijn hand zacht rustte op mijn achterste. Ik schud mijn hoofd van neen omdat ik té geshoqueerd ben om te reageren in woorden. Jerry ontdoet zich van zijn shirt, ik kan , jammer genoeg, niets zien omdat hij met z'n rug naar mij staat. Ik bekijk zijn toch wel gespierde rug vanuit de spiegel en plots draait hij zich lachend om. Ik bewonder zijn tandenpasta smile, zijn lichaam, zijn haar, zijn ogen, zijn alles. Alles lijkt perfect te zijn bij hem. Ik voel dat ik rood kom omdat ik zo hard staar naar hem dus ik beslis aan mijn haar te beginnen. Ik vlecht het in, niet omhoog, maar omlaag. Als ik aankom aan ongeveer de bovenkant van mijn haar draai ik het in een dotje. Ik vond het altijd super als mijn haar zo was. Ik draaide nog een sjaaltje over mijn hoofd en besliste dat mijn kapsel af was. Het was nog ochtend dus ik besloot niet al te veel make- up op te doen. Een klein lijntje oogpotlood en wat mascara en ik liep de badkamer weer uit.

We zitten ondertussen al te ontbijten in een gezellig brunch cafétje. Iedereen is mooi opgemaakt en ik krijg veel complimenten over mijn kapsel. Het laatste maal met de hele hoop samen... Ik zal het toch wel missen...


Ik weet dat het enorm saai is, maar ik probeer nu de saaie hoofdstukken zo rap mogelijk te schrijven om dan over te gaan naar de liveshows, en het deeltje vanaf waar het verhaal beter wordt. Ik hoop dat jullie nog zo'n 3 à 4 saaie hoofdstukjes kunnen verdragen en dan begint het verhaal pas echt! <3

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen