Foto bij Hoofdstuk 19

Wooow ! Opeens zie ik dat ik van 8 naar 12 abo's ben gegaan !
Dankjewel iedereen ! Ik hou van jullie !

Over de foto ; Aww Niall ! (H)

29 september
4h51

De jongens zaten in de politiewagen.
Ze huilden nog altijd.Ze waren zo bang geweest.
Als de politie 5 minuten later was geweest...Nee,daar mochten ze niet aan denken.
Het belangrijkste was dat ze gered waren.
"Dus,nu rijden we eerst naar het politiekantoor om een verklaring af te leggen,ok?"Vroeg Jos.Het was eigenlijk niet echt een vraag,het was meer een mededeling.
De jongens keken elkaar teleurgesteld aan.Ze ware net zo blij dat ze naar huis konden,en nu moesten ze nog in dat politiebureau gaan zitten.
Tom keek even naar achter.Toen hij de teleurstelling op de gezichten van Niall,Liam,Harry,Zayn en Louis zag fluisterde hij iets in Jos' oor.
"Ja,je hebt gelijk."Gaf Jos toe.
"We brengen jullie nu naar huis,ok?"Vroeg Tom vrolijk.
"Ja!"Zei Liam enthousiast.
De jongens keken al een stuk vrolijker.
Alleen Louis zat er maar wat triestig bij.
"Wat is er met jou?"Vroeg Niall."Ben je niet blij dat we naar huis gaan?"
"Jawel jawel,maar zou hij Eleanor nog hebben?"Vroeg Louis nog steeds treurig.
"Wie is Eleanor?"Vroeg Tom geïnteresseerd.Hij wou absoluut alles te weten komen over deze zaak,en ze tot in de puntjes uitzoeken.
"Zijn vriendinnetje."Zei Zayn nu ook triest.Hij vond het super erg voor zijn vriend.Hij zou er ook kapot van zijn als het bij hem gebeurde.
"Ja,en het is echt het mooiste en liefste meisje van de hele wereld."Zei Louis geëmotioneerd.
Tom knikte begrijpend.
Als eerste kwamen ze bij Harry's huis aan,daarna bij Liam en zo gingen ze verder tot iedereen weer thuis was.
Jos en Tom waren blij dat ze de jongens veilig thuis hadden gebracht,maar het zou natuurlijk beter zijn als ze die Mister X konden vinden en ontmaskeren.

__________________________________________________________________________________________________________________________
Heei lieve lezertjes,
Duizendmaal sorry !
Ik wou echt een langer hoofdstuk maken ,maar ik moet naar een toneel en ik heb echt geen tijd meer :(
MissMalikXx

Reageer (3)

  • iikitsune

    btw; KUDOOO (:

    1 decennium geleden
  • iikitsune

    SuperLouis, Rescue Eleanor! (;
    .x snel verder!

    1 decennium geleden
  • Chasing1D

    Is niet erg, Het is mooiii geschreven (H) ! Have fun on toneel zeker? :P

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen