Foto bij Hoofdstuk 18

Nieuw hoofdstukje !
Bedankt aan al mijn vriendinnen om mijn story te lezen en reclame te maken ! Hou van jullie !

Over de foto ; Ocharme Liam ! :(
MissMalikXx

29 september
3h29

Louis en Mister X waren weer op weg naar de andere schuur.
Louis huilde nog steeds.
Hij dacht weer aan Eleanor.Wat zou hij met haar gedaan hebben?Louis mocht er niet aan denken dat er iets gebeurde met haar.
Hij wou Eleanor nooit verliezen.Hij hield zo veel van haar.
Ze kwamen weer aan in de schuur.
De anderen keken Louis vragen aan.Ze zagen dat hij had gehuild.
Louis,hun dappere vriendje huilde nooit.Dat wou dus zeggen dat er echt iets erg was gebeurd.
"Zo,ik ga even wat eten voor jullie halen.Praat maar lekker wat bij!"Zei Mister X lachend.
Mister X ging naar buiten en sloot de deur.
"Wow,dat eten zal weer lekker zijn."Zei Niall sarcastisch.
"Laat dat eten nu even voor wat het is Niall,"zei Harry,"Louis?Wat heeft hij met je gedaan?Je hebt toch geen angst?"
"Ik niet nee,maar hij heeft Eleanor."Zei Louis en terwijl hij weer aan haar dacht,kreeg hij tranen in zijn ogen.
"Hoezo?!"Vroeg Liam ongelovig.
"Ja,hij belde naar haar,en ze riep mijn naam en zei dat ik haar moest helpen.Ze wou nog iets zeggen,maar de verbinding werd verbroken.
"Ik hoop echt dat hij niets erg met haar doet."Zei Zayn verdrietig.
"Wat zou Mister X eigenlijk nu met ons doen?Hij heeft nu toch al onze angsten getest?"Vroeg Niall.
"Ja,behalve die van Harry."Zei Louis nog steeds verdrietig.
"Ja,daar heb je gelijk in,maar ik denk niet dat hij die nog gaat testen.Hij heeft zelf gezegd dat hij geen zin heeft om naar een pretpark te rijden."Zei Harry.
"Misschien laat hij ons nu vrij?"Vroeg Liam hoopvol.
"Dat denk ik niet.Na al wat hij heeft gedaan met ons?Hij gaat ons toch niet zomaar vrijlaten?Zei Zayn.
De deur ging weer open.
"Zo,hier hebben jullie weer wat eten."Zei Mister X.
De jongens hadden geen zin om te kijken,omdat de teleurstelling te groot zou zijn.
Maar toen ze toch keken,zagen ze tot hun grote verwondering 5 lekkere broodjes op de grond liggen.
Ze keken Mister X verbaasd aan,maar ze waren natuurlijk superblij dat ze weer wat normaal te eten kregen.
"Ja,jullie zien het goed,"zei Mister X,"5 lekkere broodjes.Geniet maar van jullie laatste avondmaal."
De vrolijkheid van de jongens werd in één klap veranderd in angst.
"Ons laatste avondmaal?"Zei Louis bang.
"Ja,jullie laatste avondmaal.Ik moet nog even wat gaan halen in de supermarkt.Eet smakelijk!"En met die woorden verliet Mister X de schuur.

Zo'n 10 minuten later bij de supermarkt.
De politieagenten zaten verveeld in hun auto.
Was dit nu hun job?Heel de nacht in de auto zitten staren naar een supermarkt tot er een man in een zwarte jas en een zwarte hoed voorbijkwam?
Toen de politieagenten bijna in slaap vielen zei de ene tegen de andere:"Tom,kijk daar is die man!"
"Meen je dat Jos?"Zei Tom.
Hij keek door de voorruit ,en inderdaad daar kwam Mister X voorbij.
"Nu alleen wachten tot hij weer buitenkomt en we kunnen hem volgen!"Zei Tom uitgelaten.
Na een kwartier kwam Mister X weer buiten.
Hij stapte in zijn auto en reed weg.
De agenten achtervolgden hem.
"Tom,rijdt niet zo snel,anders merkt hij misschien iets."Zei Jos.
Dus Tom vertraagde een beetje.

Mister X stapte uit zijn auto en ging de schuur binnen.
"Zo jongens,was het lekker?"Vroeg hij.
De jongens durfden niets te zeggen,ze keken hem alleen maar met bange ogen aan.
"Ik veronderstel dat dat een ja is?" Vroeg Mister X met een glimlach.
"Wat bedoelde u eigenlijk met 'het laatste avondmaal'?"Vroeg Liam bang.
"Niet zo opdringerig jongetje,dat zal je zo wel merken!"
Mister X nam een mes uit zijn jaszak.
"Dus,wie wil er eerst?"Vroeg Mister X nieuwsgierig.
De jongens konden niets zeggen.Ze staarden hem aan.
Bedoelde hij nu dat hij hen ging vermoorden?
"Ok,ik mag weer kiezen?Dan kies ik de jongen met de bruine krullen!Aangezien jij nog geen angst hebt moeten doorstaan."
Mister X nam Harry bij zijn kraag en hield het mes tegen zijn keel.
De andere jongens durfden niet te kijken.Ze konden alleen bang afwachten tot het hun beurt was.
Maar dan gebeurde er iets wat de jongens niet verwachtten.
Mister X liet zijn mes op de grond vallen en spurtte naar buiten.
Toen begrepen de jongens waarom hij dat deed.
Mister X had de politie zien aankomen.
De politie probeerden Mister X nog te pakken te krijgen maar hij liep snel naar zijn auto en reed weg.
De 2 agenten wouden natuurlijk Mister X arresteren,maar ze interesseerden zich meer in wie er zich in de schuur bevond.
De agenten liepen de schuur binnen en hun vermoeden werd bevestigd.
De leden van One Direction zaten op de grond in een omhelzing.
Ze haalden de jongens uit de schuur,lieten ze in de wagen stappen en ze reden naar huis.


_________________________________________________________________________________________________________________________
Ik ga helaas geen hoofdstukje meer schrijven vandaag.
Dit was toch wel een lang hoofdstuk hé?
Maar....Het verhaal is zeker nog niet gedaan!
Laat hieronder je reacties achter!
Veel kusjes
MissMalikXx

Reageer (4)

  • iikitsune

    Yeah het is nog niet afgelopen!!
    Kudooo
    snel verder <3
    don't you dare to kill our 5 Boys! (duivel)

    1 decennium geleden
  • Chasing1D

    Nieuwe Fan :) Je hebt echt zalige vrienden, wil jij mijn verhaal eens checken, Het is géén verplichting..Ik bijt niet haha ;) Als je niet leuk vindt dat ik dat hier zet, moet je het zeggen! Maare Snel verder, want het is zo'n goed verhaal! Love It (H)

    1 decennium geleden
  • Liebrecht

    Zeg droplul, kies iemand van je eigen leeftijd *gebalde vuisten*! Maarre snel verder!! :)

    1 decennium geleden
  • 5Boys1Dream

    Omg die lul had bijna Harry vermoord! Snelverder? X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen