Foto bij 29

Tom keek naar de brief en las snel over de woorden heen. Dit kon toch niet? Wie doet er nu zoiets? 'Ze heeft me gekocht.' Liv krek met tranen op. Ze voelde zich een koophandel, iets wat je kon kopen en verkopen. Maar in haar geval was het een miskoop zonder retourrecht. Liv realiseerde nu waarom haar moeder zo hatelijk was, ze kon het niet verkroppen dat Liv niet haar biologische dochter was, ze was een vervangster voor iets wat zijn altijd al misacht had. Haar vader deed zo afstandelijk door het schuldgevoel, hij zag elke keer de trekken van Rose bij Liv, niet die van Claire. 'Misschien is het allemaal wel een grote fout?' Tom glimlachte half, hij begreep best dat Liv zich nu rot voelde. Maar hij kon moeilijk geloven dat iemand echt in staat was zijn kind te verkopen, te verruilen. 'Die brief is toch duidelijk genoeg?' Liv keek Tom aan, ze had zijn steun nu echt nodig maar Tom kon het niet. Ergens vergeleek hij deze situatie met de zijne. Liv haar ouders hadden haar uitgekozen omdat ze wel gezond was, Tom en David hadden haar uitgekozen omdat ze beroemd was. Claire en christian waren nooit eerlijk tegen haar geweest en Tom zou dat ook niet kunnen zijn, maar ze zou er wel achter komen. Net zoals ze nu ook de waarheid had ontdekt. 'Wat is ze hier nu aan de hand?' Chloe hield het niet langer meer uit en mengde zich in het gebeuren. 

Reageer (2)

  • FallingFaith

    oh oh... snel verder please!(flower)

    1 decennium geleden
  • Inviolable

    Arme Liv, dat gevoel moet echt verschrikkelijk zijn ;o.

    Ga je snel verder :3?
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen