Foto bij Hoofdstuk 16

Hier is weer een nieuw hoofdstukje , veel leesplezier !

En over de foto ; They were wrong ! :D

28 september
10h07

De jongens verveelden zich dood.
Ze hadden echt geen zin om nog lang in deze schuur te vertoeven.
Er was niets te doen dus begonnen ze maar wat te praten.
"Wat denk je dat Mister X bij mij gaat doen?"Vroeg Harry.
"Je grootste angst is achtbanen dus..."Zei Niall.
"Ja,maar we kunnen toch moeilijk naar een pretpark gaan hé!"Antwoordde Harry.
"En wat zou hij bij mij doen?Ik heb helemaal geen angst."Zei Louis lachend.
"Daar zal Mister X nog wel iets op vinden,hij is een slimme kerel.Geloof mij maar!"Zei Liam.
"Zeg Zayn,wat is er nu eigenlijk met jou gebeurd?We weten wel dat het met water te maken heeft,maar wat heeft hij precies gedaan?"Vroeg Niall nieuwsgierig.
"Wel,we kwamen aan bij een vieze vijver,en ik had al snel door wat hij ging doen.Hij heeft me in de vijver geduwd en het was te diep om te staan.Na een paar spartelende bewegingen te maken slaagde ik er toch in om even boven te komen,maar ik ging al snel terug onder.Ik dacht dat mijn laatste uur geslagen was.Ik wou het bijna opgeven maar toen dacht ik aan mijn familie,en ik dacht ook aan jullie.Ik wou jullie niet zomaar verliezen."Zei Zayn emotioneel.
De andere jongens hadden allemaal tranen in hun ogen,het was een triest verhaal,want hun vriend had bange momenten beleefd.Maar zoiets moois hadden ze nog nooit gehoord.
Na een tijdje verbrak Liam uiteindelijk de stilte.
"Ik weet dat het misschien belachelijk is,maar als ik nu niet snel ga plassen,zal er een natte plek op mijn broek verschijnen."Zei Liam met een bedrukt gezicht.
"Ja nu je het zegt,ik moet eigenlijk ook wel dringend plassen."Zei Louis.
De rest knikte instemmend.
"Er zit niets anders op dan dat we daar in de hoek gaan staan."Zei Harry lachend.
Dus dat deden de jongens ook.
Wat kon het hen nog schelen?Ze hadden al ergere dingen meegemaakt de laatste dagen.
"Hebben jullie eigenlijk een idee wie die Mister X zou kunnen zijn?"Vroeg Zayn.
"Nee echt niet,en ik snap ook nog altijd niet waarom hij ons dit aandoet,en wat hij er zo leuk aan vindt."Antwoordde Louis.
"Wel,ik moet zeggen dat ik zijn stem ergens van ken,maar ik zou echt niet weten van waar."Zei Harry.
"Ja,daar zijn we ook niets mee hé."Zei Niall.
"Ik vraag me eigenlijk af of er mensen naar ons op zoek zijn..."Zei Louis.

Op dat moment bij Niall's huis.
De ouders van Niall kwamen weer thuis.
Ze waren eigenlijk wel blij.
Ze zouden natuurlijk vrolijker zijn als hun zoon terug thuis was,maar ze wisten dat dat voorlopig niet zo ging zijn.
Ze misten hem zo.
Het was wel een feit,dat ze langer toekwamen met het eten,en minder snel naar de winkel moesten.
Maar dat maakte voor hen niets uit,als ze hun zoon maar terug hadden.
Ze waren natuurlijk blij dat de politie iets op het spoor was.
De vader van Niall zette de tv aan.
"...getuigen kunnen bevestigen dat de man in de auto is gestapt waar de jongens ook in zaten."Zei een nieuwslezer met een eentonige stem.
"Schat,kom snel kijken,het gaat over de ontvoering van de jongens."Riep Niall's vader.
"...de man droeg een lange zwarte jas,een zwarte hoed,en had een zwarte sjaal voor zijn gezicht gebonden.Weet u iets meer over deze man,of hebt u hem gezien,bel ons dan op het nummer 06/555.15.15."
"Ik hoop dat ze hem snel vinden,en dat onze lieve Niall snel weer thuis komt."Zei een vrouw met een Iers accent.


_______________________________________________________________________________________________________________________
Ik weet het ,hier gebeurd er niet zo veel.
Maar ik schrijf zo dadelijk weer een hoofdstukje,ik ga eerst mijn nagels lakken ;)
Kusjes
MissMalikXx

Reageer (3)

  • 5Boys1Dream

    Omg wat gaat hij bij Louis en Hazza doen ? X

    1 decennium geleden
  • SuperNiall

    welke kleur nagellak?? snel verder

    1 decennium geleden
  • Liebrecht

    Grrr, snel verder!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen