Foto bij Dankwoord

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • amores

    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH, OH MY GOOOOOOD, deze story is zooooooooooooooooooo geweldig en ik kan maar niet geloven dat hij al afgelopen is! Ik weet nog precies dat je vorig jaar tegen me zei dat je een story ging maken over twilight ter ere van de eerste breaking dawn film en hij is nu alweer afgelopen.... tde tijd gaat echt veel te snel! Het is nu ook alweer bijna 2013!! Woooow, dat is echt heel vaag! Ook heb ik zooooooooooooo veel zin in de kerstvakantie!!! Ik ga heeeeeeeeeeel veel schrijven en heeeeeeeeeeeel veel met jou praten, zoals in de zomervakantie! Tjonge, die tijd mis ik echt heel erg!! Gewooon dagen kletsen over Edward en Jasper, maarjaa, school eist zijn tijd! Wel heb ik de laatste tijd school veel meer onder controle en weet ik het leerwerk nu heel makkelijk over de dagen te verdelen, waardoor ik niet meer op het laatste moment die-hard moet gaan leren, hahah! Dus dan kan ik weer lekker veel tijd besteden aan quizlet, noujaaa, lekker veel? Meer, hahah, ik moet ook niet weer te hard van stapel lopen! Ik wil niet weer blijven zitten, hahahah! Ik heb geen idee hoe lang deze reactie is, maar volgens mij veel te kort dus ik ga nog even verder! Het is trouwens ook alweer bijna Sinterklaas, jeeeeeeeeeeeeeeuj! Daaar heb ik zin in!!! Heb ik weer een excuus om lekker veel pepernoten en chocola te eten :) JEEEEUJ!!! Weeetje trouwens dat Kristen en RObert weer bij elkaar zijn?? Echt achterlijk!! Robert verdient beter, hahahah! Hoe gaat het trouwens met je Italiaans?? Ik doe de laatste tijd veeel vaker weer memrise en heb nu bijna 100 woorden, jeeeeuj!! Hoe veel woorden heb jij??? Oooowh, shit.... Ik weeet niks meer te schrijven... Noujaaaa, ik vond deze story AMAAAAAAAAAAAAAAAZIIINGGG! En je krijgt een welverdiende kudo (K)(K)(K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen