Foto bij Hoofdstuk 13

Alleen Directioners snappen deze foto!
Maar ik denk wel dat alleen directioners deze story lezen ;D
MissMalikXx

28 september
8h09

Bij het huis van Liam
De ouders van Liam werden stilaan wakker.
"Liam?!"Riep Liam's moeder.
Geen reactie.
Ze ging toch nog een keer checken in zijn kamer,maar zoals ze al verwachtte was die leeg.
"Hij is nog altijd niet thuis."Zei ze tegen haar man.
"We kunnen nog een keer naar de andere ouders bellen,misschien zijn ze daar ondertussen aangekomen."Zei de vader van Liam.
De moeder van Liam deed dat,maar tevergeefs.De andere ouders hadden ook nog steeds niets van hun kinderen gehoord.
Ze besloten om de politie te bellen,op zich was dit niet zo'n onrustwekkende verdwijning.Gewoon 5 jongens die heel de nacht zijn gaan feesten,zou wel kunnen.
Maar na die vergiftiging en dat briefje,is deze verdwijning toch niet zo normaal.
Liam's moeder belde de politie en liet ook aan de manager weten wat er gebeurd was.Ook hij was heel ongerust.
De politie belde terug.
Liam's moeder hoopte dat ze terug belden omdat ze de jongens hadden gevonden,maar de politie had slechter nieuws.
"Nee sorry,we hebben geen spoor van uw zoon,en de anderen.We hebben gezocht naar hun gsm-signalen maar we kunnen nergens iets vinden.Het lijkt wel of hun gsm uitstaat.Er heeft ook niemand iets gezien of gehoord,dus eigenlijk staan we nergens."Zei de politieagente.
"Ok,bedankt om het te onderzoeken."Zei Liam's moeder verdrietig.
Ze verwittigde ook de rest van de ouders,zij waren natuurlijk ook niet echt blij met het nieuws.

Op dat moment in de schuur waar Liam verbleef
Mister X was even naar buiten gegaan.Hij moest nog iets gaan halen zei hij.
Na een paar minuten kwam hij terug,hij hield duidelijk iets achter zijn rug.
"Zo,ben je er klaar voor?"Vroeg Mister X met een glimlach.
"Waarvoor?"Zei Liam met een zachte stem van de angst.
"Dat zal je nu wel zien."Zei Mister X grijnzend,blijkbaar vond hij het heel plezierig.
Hij haalde een lepel en een tas soep van achter zijn rug vandaan.
"En wat wil je nu dat ik doe?"De angst in Liam's ogen werd alleen maar groter.
"Nu ga jij,heel deze tas soep leegeten."Zei Mister X.
"Ooh,als het dat maar is."Antwoordde Liam.
Liam nam de tas soep in zijn handen en begon van de soep te drinken.
"Denk je dat je me voor de gek kunt houden of wat?"Vroeg Mister X met een luidruchtige stem.
"Ik doe toch niets fout?U zei dat ik deze tas moest leegmaken,dus dat doe ik."Zei Liam met een glimlach.
"Neenee,zo makkelijk kom je er niet vanaf.Je moet deze tas soep leegeten...Met een lepel."Zei Mister X en zijn zin ging over in een bulderende lach.
"M-ma-maar dat k-kan ik t-toch ni-niet doen?Ik ben bang van lepels,ik heb sinds ik klein was geen lepel meer aangeraakt."Zei een Liam sip.
"Dan wordt vandaag je eerste keer!"Zei Mister X lachend.
Hij nam de lepel over en duwde hem in Liam's mond.
Liam's lip begon te trillen en er rolden tranen over zijn wangen.
"Stop!Alsjeblieft!Was één hapje niet genoeg?"Vroeg Liam huilend.
"Nee!Nu ga jij heel deze kom soep voor mij opeten!"en Mister X begon zo hard te lachen dat heel de buurt het wel gehoord moest hebben,als er iemand woonde tenminste
Liam at uiteindelijk huilend de kom soep helemaal leeg.
Mister X nam Liam weer mee naar de andere schuur.Heel de weg terug bleef Liam huilen.Voor andere mensen was dit misschien de normaalste zaak van de wereld,maar voor hem was eten met een lepel een nachtmerrie.
Mister X opende de schuurdeur en duwde Liam naar binnen.
De jongens keken verbaasd en angstig tegelijkertijd naar Liam,ze zagen dat hij had gehuild.En nog geen klein beetje.
"Wat is er gebeurd?Wat hebt u met hem gedaan?!"Vroeg Harry kwaad.
"Dat zal hij jullie zo dadelijk zelf wel vertellen."Zei Mister X nog steeds lachend.
"Ok,zijn er vrijwilligers om mee te komen?"Vroeg Mister X.
De jongens keken elkaar aan,maar natuurlijk wou niemand meegaan.
"Nee?Ok,dan kies ik zelf wel iemand.Eeuhmm...Jij daar,met je blonde haren,kom maar mee met mij,het wordt vast leuk!"Zei Mister X en hij nam Niall mee.


________________________________________________________________________________________________________________________
Ik vind het zoooo erg voor Liam!
Wat vonden jullie?
MissMalikXx

Reageer (5)

  • iikitsune

    snel verder!
    arme Liam (huil)
    arme Niall (huil)
    .x

    1 decennium geleden
  • Liebrecht

    Arme Liam :( Mister X als je aan Niall komt krijg je met mij te maken *gebalde vuisten* Snel verder!!x

    1 decennium geleden
  • ThingsInLife

    ARME ARME LIAM,, :(
    who run the world? GIRLS
    yap,
    keep calm and eat carrots

    1 decennium geleden
  • 5Boys1Dream

    awwwwwwww arme Liam :'( en omg wat gaat hij met Niall doen :o snel verder? xx

    1 decennium geleden
  • SuperNiall

    OMG spannend snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen