Haha dat liedje was dus smother me van The Used, mijn all time favorite band die ik na ruim 10jaar wachten dit jaar opeens 2x mag zien optreden!! Woohooo

Ik heb een heeeeel raar verzoekje..
Vanaf gisteren hangen er in Utrecht, Amsterdam, den haag en Rotterdam posters in de bushokjes voor de film perks of being a wallflower.
Ik heb het geluk gehad dat ik m 2/3weken geleden al in de bios heb mogen zien en nu heeft de distributeur met mijn toestemming mijn tweet over de film er op gezet!
De digitale versie heb ik per mail ontvangen maar ik zou het ook leuk vinden om zo'n poster in t echt te zien. Dus mocht ik lezers hebben die in een van die steden woont/toevallig komt en die zo'n poster ziet willen jullie er dan misschien een foto van maken? (A)
klik hier voor de digitale versie..
Mijn dank zal groot zijn mocht iemand een foto kunnen maken..!

Oh en allemaal naar de film gaan kijken hè?!
Ik ga vanavond meteen weer, het is een van mijn lievelingsboeken en de film valt absoluut niet tegen ondanks dat er dingen uitgehaald zijn!!!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • MrsGrey

    op dit moment zou ik m. willen zijn vooral dat laatste stukkie :$ haha

    1 decennium geleden
  • AlreadyGone

    Heel mooi en zo ontzettend lief! Tom is een geweldig vriendje voor haar!
    Snel verder!
    x

    1 decennium geleden
  • Nelinuh

    Mooi geschreven!!!!
    Heel snel verder :D

    Xx

    1 decennium geleden
  • Raveness

    Zo mooi dit maar als nog staat het janken me nader dan het lachen eerlijk gezegd..

    Snel verder please!!

    (K)(K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen