Foto bij Hoofdstuk 12

Heei iedereen,
Hier is weer een nieuw hoofdstukje !

Over de foto;
Zayn,Yes you are !

28 september
7 h 26

Mister X nam Liam mee naar buiten.Ze wandelden nu al 10 minuten.
"Waar gaan we naartoe?"Vroeg Liam bezorgd.
"Als je liever een beetje ducktape op je mooie gezichtje hebt,moet je nu vooral verder praten."Zei Mister X.
Liam had daar toch niet zoveel zin in,dus besloot hij maar om te zwijgen.
Na een kwartier lopen kwamen ze eindelijk een klein huisje tegen.Alhoewel,een huisje kon je het niet echt noemen.
Het was al een even groot krot als het schuurtje waar de andere jongens nu zaten.
Het enige verschil was dat dit ietsje groter was.
Mister X opende de deur en ze gingen naar binnen.
Liam moest op een klein krukje gaan zitten,dat eigenlijk een omgebouwde sinaasappelkist was.
"En nu jongen,gaan we eens testen hoe erg het met jou grootste angst gesteld is."Zei Mister X met een irritante lach.
Liam huiverde."U weet toch helemaal niet wat mijn angst is?Ik ben trouwens voor niets bang!"Loog Liam,hij wou niet laten uitschijnen hoe groot zijn angst voor lepels was.
"Dat dacht jij maar!Ik me genoeg geïnformeerd.Belachelijk trouwens,wie is er nu bang van lepels?"Grinnikte Mister X.
Liam keek beschaamd naar de grond."Maar wat gaat u dan doen?" vroeg Liam bang.
"Dat zul je zo wel zien..." Zei Mister X geheimzinnig.

Op dat moment in de andere schuur.
De jongens waren allemaal heel ongerust.
"Waar zouden ze zijn?"Vroeg Harry.
"Wat zou hij aan het doen zijn met Liam?"Vroeg Louis bezorgd.
"Zullen we Liam nog terugzien?"Vroeg Niall verdrietig.
"Zou hij Liam iets willen aandoen?"Vroeg Zayn.
Allemaal vragen waar de jongens voorlopig geen antwoord op zouden krijgen.


_______________________________________________________________________________________________________________________
Ik weet het,het is niet zo lang.
Maar er komt zeker snel een vervolg.
Veel kusjes,
MissMalikXx

Reageer (2)

  • iikitsune

    snel verder!? *puppyoogjes* pleasee (:
    .x (A)(A)

    1 decennium geleden
  • 5Boys1Dream

    omg spannend!!! snel verder? x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen