Foto bij Hoofdstuk 11

Ja, Liam is mijn favoriet ;)

Echt nog een keer hartelijk bedankt voor jullie leuke reacties!Ik hou van jullie !!

En ja,ik weet dat de jongens niet meer bij hun ouders wonen .
Maar in mijn story dus wel ;)

28 september 4h02 ('s nachts dus)

In het huis van Zayn.

"Dat kan toch niet dat hij nog altijd niet thuis is?Normaal is hij rond 1 uur al thuis."Zei de moeder van Zayn ongerust.
"Ik begrijp het ook niet",zei zijn vader,"heb je hem al proberen te bellen?"
"Tuurlijk!Al zeker 20 keer.Maar ik denk dat zijn gsm uitstaat." Antwoordde ze.
"Ooh,ik heb een idee,ik ga eens naar de moeder van Harry bellen,soms gaan ze na een concert naar Harry's huis."Zei de moeder van Zayn weer.
De telefoon gaf maar 1 piep en er werd meteen opgenomen.Het leek wel of de moeder van Harry wachtte op een telefoontje.
"Hallo met Anne?"
"Hey Anne,je spreekt met de moeder van Zayn,is Zayn soms bij jullie?"
"Ik wou net hetzelfde aan jou vragen,maar dan over Harry,hij is nog altijd niet thuis."
"Nee,Zayn dus ook niet,ik ben toch wel ongerust,maar ik zal eens naar de andere moeders bellen."
"Nee,hoeft niet,dat heb ik al gedaan,ze zijn nergens."Zei Harry's moeder bedroefd.
"Hoe kan dat nu?Normaal zijn ze nu al uren thuis!"Zei Zayn's moeder hysterisch.
"Ik snap er ook geen snars van,maar we zullen wel wachten tot morgen zeker?Laat ons hopen dat ze in één of ander hotel zijn gaan overnachten."Zei Anne.
"Ok tot morgen dan."Zei Zayn's moeder,ze besloot om naar bed te gaan,maar ze wist nu al dat ze geen oog zou dichtdoen.
"Mama,wat is er?Waarom ben je nog wakker."Vroeg Safaa (Zayn's zusje) slaperig.
"Er is niets schatje,ga maar weer slapen."Antwoordde ze.
"Ok,maar ik wil eerst nog een knuffel van Zayn,ik heb hem nog niet gezien vandaag."Zei het meisje vrolijk.
Ze ging naar de kamer van haar broer,maar die was tot haar grote verbazing leeg.
"Waar is Zayn?"Vroeg ze verdrietig.
"Ooh ja vergeten,die is bij Harry gaan logeren."Loog haar moeder,ze wou niet dat haar dochter zich zorgen maakte.
"Ok dan,tot morgen mama."Zei Safaa en ze ging weer naar bed.

Harry's moeder hoopte wel dat de jongens in een hotel waren gaan overnachten,maar de plaats waar de jongens nu verbleven kon je niet bepaald een hotel noemen.

28 september
7h12


Een luidruchtige gaap ontsnapte uit Louis' mond.
"Wow,ik had zo'n enge nachtmerrie,ik droomde dat een creepy gast ons had opgesloten in een schuur,maar we wisten niet waarom."Zei Louis met zijn ogen half dicht.
Maar toen hij zijn ogen opende zag hij tot zijn groot spijt dat het geen nachtmerrie was geweest,maar dat het de werkelijkheid was.
"Nee,je hebt het niet gedroomd."Zei Niall met een bedroefd gezicht.
"Nee,we zitten inderdaad opgesloten in een schuur en we weten niet waarom."Zei Liam.
"Goh,gaan we hier ooit nog uitraken?"Zei Harry.
"Ik hoop het wel!Maar dan zullen we toch snel eten en drinken moeten krijgen."Zei Zayn, en zijn buik rammelde.
"Ja,ik sterf van de honger en de dorst!"Zei Louis met een bedrukt gezicht.
Toen ging de deur open.
Er vlogen 5 beschimmelde boterhammen en 2 flesjes water de schuur in.
"Mister X!Wilt u nu alsjeblieft zeggen wat we verkeerd hebben gedaan?Dan kunnen we het misschien uitpraten."Zei een smekende Niall.
"Ik stel hier de vragen!"Zei Mister X kwaad."Eet!Binnen 5 minuten kom ik terug en als jullie dan niet hebben gegeten,zullen jullie nog een paar dagen moeten wachten voor jullie weer wat voorgeschoteld krijgen."Zei hij.
De deur ging weer toe en de jongens keken elkaar beangstigd aan.
"Moeten we een beschimmelde boterham eten?!"Zei Liam verbaasd.
"Ik weet het Liam,het is vies,maar je hebt gehoord wat Mister X zei.Het duurt nog 2 dagen voor we weer eten krijgen.Dus ik zou het maar opeten als ik jou was."Zei Harry.
Met veel tegenzin aten de jongens de beschimmelde boterhammen op,een paar keer moest er iemand kokhalzen,want beschimmelde boterhammen smaken toch niet zo lekker als gevulde kalkoen.
Zoals beloofd kwam na 5 minuten Mister X weer binnen.
Hij stapte bruut naar Liam en pakte hem bij zijn kraag.
"Wat gaat u met Liam doen?"Zei Louis bang.
"Ik heb al gezegd dat ik hier de vragen stel!Kop houden jij!Zei Mister X met een harde stem.
En hij nam Liam mee.


______________________________________________________________________________________________________________________
Sorry mensen,maar ik ga geen hoofdstukje meer schrijven vandaag.
Deze was toch ook best lang hé?Vergeven jullie het mij? ;)
Wat vonden jullie?Laat hieronder een reactie achter.
MissMalikXx

Reageer (5)

  • iikitsune

    Save Liam, Lads Please! .x

    1 decennium geleden
  • ThingsInLife

    Sorry
    Ik denk dat ik mister x even moet gaan ophalen
    Dan 'praat' ik even met hem
    Wat is z'n adres?
    Okay

    1 decennium geleden
  • 5Boys1Dream

    Laat Liam los verrekte theelepelvork !! Snel verder? Xx

    1 decennium geleden
  • SuperNiall

    super spannend snel verder

    1 decennium geleden
  • Liebrecht

    Super Louis waar ben je nou, je moet Liam redden!! Ah, toe nog een stukje, please (cool) Snel verder!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen