Friends or Enemy's..?
De allereerste persoon mag ook een persoon aanmaken die een bij-hoofdrol krijgt in 't verhaal.
De eerste persoon is...
...
...
CherryxMoon
Gefeliciteert!!!
'Hooi Jess' zegt Naomi als ze onze kamer in komt lopen. 'Ben je ook in Zweinsveld geweest?'
'Nee, ik had niet zo'n zin' zeg ik 'Ik heb vandaag deze kamer eens een make-over gegeven'
'Het is echt mooi geworden!'
'Thanks! Weet je trouwens hoelaat het is?'
'6 uur, ga je mee naar beneden? Gaan we wat eten'
'Uhm... Ja, is goed' zeg ik terwijl ik opsta en mee naar beneden loop.
De meeste uit Griffoendior vind ik echt heilige boontjes, zoals Fred & George die mij in opdracht van Perkie stalken...
Maar Naomi is anders, ik mag haar wel. Ze is veel stoerder en zou zo voor een zwadderaar door kunnen gaan. Ik denk wel dat we vrienden kunnen worden.
Ik denk dat zij één van de enigste is die me begrijpt als ik zeg dat ik Draco leuk vind.
Ik denk zelfs dat ze héél misschien de plaats van Jennefer, mijn ABV die ik nooit meer zie omdat ze naar Frankrijk is verhuisd, kan innemen.
Nee, eigenlijk niet. Dat kan niemand. Net als de plek die Draco in mijn hart bezit, die kan ook door niemand anders ingehaalt worden...
Ik weet dat het een kort deel is maar wou er toch nog vanavond even eentje doen, want morgen heb ik er helemaal geen tijd voor en denk dat ik er vrijdagavond of Zaterdag pas weer eentje kan neerzetten.
X.
Reageer (21)
VERDER!!!!
1 decennium geledenVERDER
1 decennium geledenverderrr.
1 decennium geledenLeuk
1 decennium geledenIk heb ook abbo genomen
more!
1 decennium geleden