Foto bij Hoofdstuk 9

Heei iedereen,
Bedankt voor de leuke reacties !
Ik vind het heel lief dat jullie de jongens willen helpen om Mister X achter de tralies te steken.
Maar dat is nu nog niet aan de orde :)
MissMalik

27 September
14h55

Na een lange tijd staren naar het briefje was Zayn de eerste die in actie schoot.
"Als het Mister X was die we net hoorden,kan hij nog niet zo ver zijn."Zei hij.
Hij rende naar buiten,maar het enige wat hij zag was een verlaten straat.
Ze belden uiteindelijk naar hun ouders en daarna naar de politie om te melden wat er was gebeurd.
De mensen van de politie waren blij dat ze het zeiden maar veel konden ze natuurlijk niet doen met een briefje dat al vol vingerafdrukken stond van andere personen.
De manager had het nieuws uiteindelijk ook vernomen en zei dat ze zich geen zorgen moesten maken.
Dat was natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan.Hoe konden ze zich nu geen zorgen maken met zo'n verontrustend briefje?

27 september
19h44

Vandaag traden de jongens weer op,de fans waren natuurlijk superblij dat One Direction er helemaal bovenop was,zo konden ze hun favoriete boysband weer aan het werk zien.
De jongens waren minder blij.Ze waren natuurlijk blij dat ze weer konden optreden,maar ze waren nog steeds bang dat Mister X weer elk moment kon opduiken.
"Maak je maar geen zorgen,jullie hebben genoeg bodyguards om je heen,er kan jullie niets gebeuren."Zei de zelfverzekerde manager.
"We vertrouwen onze bodyguards wel,maar die Mister X is volgens mij tot alles in staat."Zei Liam bang.
"Ach kom op,stap op het podium en maak plezier."Zei de manager.
De jongens stapten op het podium en gaven een geweldig concert.
Ze vertelden natuurlijk wel aan de fans wat er allemaal met hen gebeurd was.Van het vergiftigen wouden ze natuurlijk niets zeggen,dat zou alleen nog meer tumult opwekken.
Ze verzekerden de fans ook dat ze zich geen zorgen moesten maken,alles was weer tip top in orde.
Ja,zei moeten zich inderdaad geen zorgen maken,wij daarentegen.Dacht Niall.
De jongens zongen al hun liedjes en de fans gingen helemaal los.
Om 12 uur 's nachts was het concert gedaan.
"Ga maar al naar de auto,ik moet nog even iets regelen."Zei hun manager.
De jongens stapten in de auto.Ze wachtten even,maar na 10 minuutjes hoorden ze de deur van de bestuurder toeslaan.
Ze vertrokken.De jongens waren druk aan het nagenieten van hun concert,en hadden geen oog voor de weg.
Na een half uurtje stopte de auto.
"Eindelijk thuis",zei Louis vermoeid,"ik ben doodop,ik zal blij zijn als ik in mijn bed kan kruipen."
Toen keken de jongens pas naar buiten.
"Waar zijn we?Dit is toch ons huis niet?"Zei Harry verwonderd.
De deur van de auto ging open.
"Meekomen jullie,nu!"Zei een man in een lange zwarte jas,hij had ook een sjaal voor zijn gezicht gebonden zodat hij helemaal onherkenbaar was.
"Wie bent u?"Zei Liam angstig.
"Ja,waarom moeten we mee?"Zei ook Louis met een bange stem.
"Geen vragen stellen,kom gewoon mee."Zei de man met een toon die geen tegenspraak duldde.
Hij nam de jongens brutaal mee.
Na een paar minuutjes stappen kwamen ze aan bij een oude schuur.Je zag dat de schuur al wel heel oud moest zijn,want het hout was helemaal rot.
De man opende de deur en duwde de jongens het krot in.
Hij gooide de deur met een harde slag toe en deed de deur op slot.


__________________________________________________________________________________________________________________________

Ik weet niet of ik nog een hoofdstukje kan schrijven.
Ik moet eerst gaan eten,en daarna moet ik naar de musical ( mijn hobby ;) )
Wat vonden jullie ervan?
Spannend hé !
MissMalikXx

Reageer (2)

  • 5Boys1Dream

    omg ik ben het met @Moonlight1D eens ik denk ook dat het de manager is!!! ik ga hem in elkaar rammen als ik hem tegen kom en dan geef ik hem het gif dat hij de jongens ook gaf en dan bel ik de politie ^^ xx

    1 decennium geleden
  • Liebrecht

    Omg, ik weet wie het is, denk ik, de manager, kom hier jij!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen