Foto bij Hoofdstuk 8

Heei lezertjes,
Ik was toch nog op tijd thuis,dus ik schrijf nog een hoofdstukje !
MissMalikXx

26 september
22h07

Eindelijk kwamen hun ouders aan.De jongens waren toch wel opgewonden om naar huis te gaan.
Terug hun eigen bed,eetbaar voedsel,hun eigen huis,...Kortom ze waren superblij om weer naar huis te gaan.
Toen ze dan eindelijk thuis waren,twitterden ze nog even dat ze weer helemaal in orde waren,maar over dat vergiftigen zeiden ze niets.
Ze wouden eigenlijk niet dat iedereen het wist,dat zou alleen maar miserie met zich meebrengen.
Ze keken ook nog even op Facebook en op de rest van het internet en natuurlijk stond het overal vol met berichten over One Direction.
'One Direction stop concert wegens ziekte' , 'One Direction ernstig ziek'.
Er stond zelfs een foto op internet van de jongens die binnen werden gebracht in het ziekenhuis.Hoe deed die paparazzi dat toch?
Veel trokken de jongens zich er toch niet van aan en ze besloten om dan maar te gaan slapen.

27 september
14h28

Nu de jongens helemaal beter waren,hadden ze afgesproken bij Harry thuis.
Ze zongen wat,speelden video-games,ze aten kilo's chips...Alhoewel,dat was vooral Niall.
Maar toen hoorden ze een klap.
Alle jongens schrokken,behalve Harry.Hij verzekerde hen dat het gewoon de klep van de brievenbus was.
"Ja,dat kan wel best zijn",protesteerde Zayn,"maar de postbode is al meer dan een uur geleden geweest.Het moet wel één of andere persoonlijke brief zijn."
"Ik ga wel even kijken,dan zijn jullie gerust."Zei Harry met een lachje.Wat konden die angsthazen zich toch aanstellen.
Hij deed de brievenbus open en hij vond een witte enveloppe.Dat is nu niet zo erg,maar er stond niets op.Geen afzender,geen adres,niets.
Toen hij weer binnen was liet hij de enveloppe zien aan de rest.
"Wat moeten we nu doen?"zei Harry onzeker.
"Wat voor een domme vraag is dat nu weer?Openmaken natuurlijk!"zei Liam grijnzend.
Harry staarde een lange tijd naar het briefje.Toen trok Louis de enveloppe uit Harry's handen,dit duurde veel te lang.
"Kom laat mij dat maar doen,want als we op jou moeten wachten..."Zei Louis.
Hij scheurde de envelop open en bekeek het briefje.De rest wachtte in spanning,maar Louis kon alleen maar voor zich uit staren.
Niall nam snel het briefje en las het voor:
"Jullie kunnen maar beter oppassen,ik ben overal en nergens.
Mister X "

Ze konden geen woord meer uitbrengen.
Ze hadden niet meer gedacht aan de mysterieuze persoon die hen vergiftigd had en nu kregen ze weer zo'n briefje.
Het moest wel van de dezelfde persoon zijn,maar van wie?


_________________________________________________________________________________________________________________________
Morgen weer een nieuw hoofdstukje .
Laat je reacties hieronder achter .
Kusjes MissMalikXx
xxx

Reageer (5)

  • Cannon

    Wauw, echt superspannend! Aboo! X

    1 decennium geleden
  • Liebrecht

    I'm in!! Mister x waar ben je? We komen je haaaaalleeeeen!!!!! Snel verder!!x

    1 decennium geleden
  • ThingsInLife

    Laat ik eens de mensjes onder mij gaan helpen

    Ik heb 2 broer(tjes) en die zijn enorm irritant...
    En ik kan nogal goed slaan met stokken (oeps, dat was per ongeluk)
    Euhm jullie horen het al,,
    Maar ik hou van avontuur en actie?(A) I think it count

    1 decennium geleden
  • iikitsune

    Ik ga @5Boys1Dream persoonlijk even helpen ^^
    Ready Steady, NO! xo
    verder ^^

    1 decennium geleden
  • 5Boys1Dream

    OMG OMG OMG OMG OMG OMG Ik wil de jongens helpen die gast the vermoorden achter de tralies te stoppen!! x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen