Foto bij Hoofdstuk 7

Heei lezertjes , ik ben echt superblij met jullie reacties ! x Ik hou van jullie !

@Moonlight1D : Ik vind dat van die SuperLouis echt grappig,ik ga het gebruiken in mijn story xx

De foto is echt zoo grappig! ;D

26 September
21h17


De jongens werden stilaan wakker,ze voelden zich al een stuk beter.Met de juiste medicatie en de nodige rust was het gif al bijna uit hun lichaam verdwenen.
Dat was natuurlijk al een goed begin,maar ze moesten natuurlijk nog uitzoeken wie hen met opzet had vergiftigd en waarom die persoon dat had gedaan.
De jongens wouden echt wel weten wie er zo'n rotstreek had uitgehaald.Louis wou de dokter iets vragen,dus drukte hij op het rode knopje.
Na enkele seconden stond de kamer vol met paniekerige verpleegsters en een dokter.
Liam,Niall,Zayn en Harry keken elkaar verbaasd aan,maar Louis zei:"Wow,ik had maar één dokter nodig,maar hoe meer zielen hoe meer vreugd zeker?"
De 4 andere jongens lagen dubbel van het lachen,maar de dokter en de verpleegsters snapten niet wat er grappig was.
"Wat bezielt jou om op de rode knop te drukken?!"Zei de dokter in alle staten.
"Ik wou u spreken natuurlijk."Zei Louis triomfantelijk.
"Als je één van ons wil spreken moet je op het witte knopje drukken,de rode gebruik je alleen in geval van nood!"Zei één van de vele verpleegsters streng.
"Hoe kon ik dat nu weten?"zei Louis weer.
"Omdat er daar een blad aan de muur hangt met de tekst : Rode knop alleen gebruiken in geval van nood!"Zei een andere verpleegster nog veel strenger.
"Ooh sorry",zei Louis,"Maar nu jullie hier toch zijn kan ik meteen mijn vraag stellen,hoe lang denk je dat het gif al in ons lijf zat voor we er ziek van werden?"
"Euhm...Normaal gezien duurt het een dag voor je ziek wordt van gif,maar het kan ook langer zijn."Zei de dokter onzeker.
"Waarom wil je dat eigenlijk weten?"Vroeg de strengste verpleegster.
"Ooh,zomaar,zomaar."Loog Louis.
"Je denkt toch niet dat je die zaak alleen gaat oplossen hé?"Zei de dokter.
"Neenee,ik vroeg het uit interesse." Zei Louis.
De dokter en verpleegsters gingen nog steeds een beetje nijdig de kamer uit.
"Wat denkt die jongeman wel niet?Ik ben een popster en ik mag alles?Pfff...Die jeugd van tegenwoordig hé!"Mompelden 2 verpleegster tegen elkaar.
"Sinds wanneer ben jij zo geïnteresseerd in de geneeskunde?"Vroeg Liam verbaasd.
"Geïnteresseerd?Dat dacht je ! Ik wil die zaak oplossen,ik wil weten wie ons vergiftigd heeft."Zei Louis met een glimlach.
"Tommo,je hebt toch gehoord wat de dokter zei,we moeten die zaak aan de politie overlaten."Zei Niall een beetje serieus,maar als hij terugdacht aan de gebeurtenis van een paar minuten geleden moest hij weer lachen.
"Dat dacht je maar!Dit is een zaak voor SuperLouis!!!" Riep Louis loeihard,zodat iedereen het in de gang kon horen.
"Shhtt...",zei Liam,"Straks krijgen we nog meer op ons dak."
Dan kwam de dokter binnen.
De jongens waren al bang dat ze nog een preek gingen krijgen,maar de dokter kwam beter nieuws brengen.
"Ik heb goed nieuws!"Zei de dokter.
"Is Megan Fox hier?"Zei Zayn vrolijk.
"Nee,maar jullie mogen naar huis,na de testen die we hebben gedaan,bleek dat het gif volledig uit jullie lichaam is,dus jullie mogen gaan!"Zei de dokter blij.
"Echt??Ooh,yes eindelijk weer normaal eten in plaats van die ziekenhuis troep."Zei Niall euforisch.
"Natuurlijk,we mogen naar huis en het eerste waar meneer aan denkt is aan eten."Zei Zayn lachend.
"Dus",zei de dokter,"begin maar in te pakken,ik heb jullie ouders verwittigd en over een uur komen ze jullie halen."
De jongens sprongen uit bed,propten al hun kleren in een tas,en wachtten tot hun ouders er waren.

_______________________________________________________________________________________________________________
Ik weet het,in dit hoofdstuk gebeurd er niet zoveel.
Maar geen nood,ik zit nog vol ideeën :D

ik zal proberen om straks nog te schrijven,maar ik weet niet of dat zal lukken,want ik moet nog weg.
Reacties met tips of wat je van het hoofdstuk vond zijn ook altijd welkom
Veel kusjes
MissMalikXx

Reageer (4)

  • Liebrecht

    Jeeeehhh SuperLouis!!! Snel verder!! x

    1 decennium geleden
  • 5Boys1Dream

    yeah SuperLouis gaat het oplossen :D

    effe een domme vraag wat betekent euforisch.?? voel me nu echt dom


    xx

    1 decennium geleden
  • iikitsune

    Freaking Love This Story, Oh Yeahh (dance)

    1 decennium geleden
  • SuperNiall

    super leuk verhaal love it!!! (H)(lol)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen