Chapter 7
Happy New Year, sorry I couldn't stay with you, I hadn't realised Mum and Dad had invited the whole family over! <3 George verontschuldigde zich non-stop, al bijna de hele dag. Het begon een beetje te vervelen. Ik vertelde hem dat het helemaal niet uitmaakte, en dat ik het goed genoeg vond om thuis te zijn in mijn slaapkamer waar ik het vuurwerk vanuit mijn raam kon zien als de klok 12 zou slaan. En ik was niet helemaal alleen aangezien de stem van de televisie me in gezelschap hield. Het grote gebeuren van het aftellen op de Big Ben was altijd geweldig om te zien. Ik had gisteren met George aan de telefoon gesproken vlak na 12en om hem een gelukkig nieuw jaar te wensen, maar nu was het 3 uur 'smiddags, en was ik er best klaar mee. Dit keer antwoordde ik niet aangezien ik wist dat als ik zou antwoorden, hij weer zou antwoorden met iets waar weer sorry achter stond. Na 10 minuten kwam ik er achter dat hij mij nog een keer had gesmst, in plaats van ik hem. Sorry about that, my phone messed up and kept resending the text I sent you this morning! Hope you're not mad! (: <3 Ik zuchtte van opluchting. Ik wou echt niet boos op hem worden om zoiets stoms al een smsje, maar ze irriteerden me wel. It's all good! I though you were doing it on purpose haha, I'll see you soon! <3 Ik verstuurde het smsje en deed mijn telefoon uit, voor een beetje ik-tijd.
Ik kleedde me uit en wikkelde mezelf in een handdoek en rende naar mijn badkamer. Ik deed de warme kraan aan, en vulde het bad met zeep en de geur van vanille-honing drong mijn neus binnen. 10 minuten later deed ik er een beetje koud water bij zo dat het niet stomend heet zou zijn. Ik bond mijn haar in een slordige ballerina bun op het midden van mijn hoop en haalde het beetje make-up dat op mijn gezicht zat er af voordat ik mijn gezicht bedekte met een chocolade gezichtsmasker. Ik stapte in het bad, eerst mijn tenen er in dippend om het water te voelen, en kwam er achter dat het een perfecte temperatuur had. Ik liet mezelf in het water glijden en zette mijn verstand op nul, ik verwende mezelf echt op de 1ste van Januari 2012.
Reageer (8)
Het is niet saaaai.
1 decennium geledenEn ik zou eigenlijk ook duits moeten gaan leren, maar heb dus echt geen zin, dus ja. ik doe het niet...
Nieet saaai!! Love it (:
1 decennium geledenSnel verduuuuuurr(flower)
succes met school ik weet precies wat je bedoeld maar alsnog super bezig(dance)
1 decennium geleden