Foto bij Hoofdstuk 6

Heei lieve lezertjes,
Hier is weer een nieuw hoofdstukje,
Lekker veel drama hé ! :)
MissMalikXx

En over de foto ;
Omg!Fucking Cutii <3<3

26 september
16h14

De dokters waren volop bezig met hartmassages en elektrische schokken te geven.
Het duurde nu al zeker een kwartier,maar ze bleven natuurlijk hun best doen,ze kunnen deze 5 perfecte jongens toch niet laten gaan?
De familieleden waren natuurlijk in alle staten,dit duurde veel te lang en hun hart gaf geen enkele reactie.
Net op het moment dat de ouders de hoop hadden opgegeven en nog harder begonnen te huilen,gaven de machines stilletjesaan weer een regelmatige piep.
"Ja!Dankje God! Bedankt om onze 'Little Baby's' te redden! Zei de moeder van Harry nog steeds huilend,maar nu was het meer van geluk.
Na een kwartiertje werden alle jongens rustig wakker.

De familieleden vlogen de jongens rond de nek en knuffelden hen bijna dood.
"Mogen,we nu eindelijk eens weten wat er is gebeurd?!"Zei Liam overstuur."We worden daarnet wakker in een ziekenhuis,geen idee wat we hier doen.
Nu worden we opeens weer wakker,ik wist zelfs niet dat we in slaap waren gevallen,en vliegen jullie ons rond de nek!Wat is er aan de hand??"
De ouders van Liam waren zo blij zijn stem weer te horen.Wat hadden ze gedaan als ze hem zomaar kwijt waren?
"Wel..." Zei de moeder van Zayn.
"Wat?" Zei Zayn,die nu ook overstuur begon te worden.
"Weten jullie het dan niet meer?Eergisteren op jullie concert werden jullie opeens allemaal ziek,het concert moesten worden stopgezet.We dachten dat het niet erg was,dat jullie gewoon wat ziekjes waren,maar de volgende dag waren jullie nog steeds niet beter.Dan vandaag hoorden we van jullie manager dat jullie beter waren,dus we waren natuurlijk allemaal heel opgelucht,dan gingen jullie naar de radio,daar ging alles goed,maar toen jullie een fotoshoot deden,vielen jullie opeens allemaal flauw.De ziekenwagen werd gebeld en jullie werden naar hier gebracht.Maar toen de dokter met ons in gesprek was kwamen Phoebe en Daisy de kamer in gerend en zeiden ze dat er gepiep uit jullie kamer kwam.Jullie hebben een kwartier lang een hartstilstand gehad!Weten jullie dan helemaal niets meer?" Zei Zayn's moeder.
"Ik herinner met het denk ik weer!Maar hoe komt het toch dat we zo ziek zijn?" Zei Louis.
"Jullie zijn vergiftigd..."Zei de dokter.
"Vergiftigd?Maar we hebben toch niets verkeerd gegeten of gedronken?Aah,toch niet die rotzooi van in het hotel?Ik vond dat ontbijt al zo vies.Bah."Zei 'voedselexpert' Niall.
"Nee,de dokters denken dat iemand jullie met opzet vergiftigd heeft."Zei Liam's vader.
De jongens keken allemaal even verbaasd.
Ze hadden misschien wel iets raars verwacht,maar dat?
"Maar,wie doet nu zoiets?"Zei Harry en er rolden wat tranen over zijn wangen.
Zijn vrienden kwamen hem troosten.
"Dat is nu precies wat wij willen uitzoeken." Zei de vader van Zayn.
"Ok,zei Louis,waar zullen we beginnen?"
"Jij begint vooral nergens!Jullie moeten nu vooral rusten en laat het onderzoek maar voor de mensen van de politie,ze zijn al verwittigd."Zei Felicity.(Louis' zus).
"Ok dan.Zei Louis onderdanig.
En na een paar minuten vielen de jongens als een blok in slaap.


_________________________________________________________________________________________________________________________
Laat jullie reacties hieronder achter,en vergeet vooral geen abo te worden .
Veel kusjes MissMalikXx

Reageer (4)

  • SuperNiall

    i love your story ABO!!!!!!(H)

    1 decennium geleden
  • 5Boys1Dream

    omg De jongens moeten het oplossen!!!!!!! x

    1 decennium geleden
  • Liebrecht

    Dit is verdacht, wie wil die 5 perfecte jongens nu vergiftigen, dit is een zaak voor Super Louiehhhhh!! Snel verder!x

    1 decennium geleden
  • ThingsInLife

    Helluuuw

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen