Foto bij Hoofdstuk 5

Heei lieve lezertjes , hier hebben jullie een nieuw hoofdstukje.
Ik vind het echt megalief dat jullie zo'n reacties schrijven,dat geeft me een boost om snel verder te gaan.
Zet in je reactie wat je vind van mijn story/dit hoofdstuk,en als je vragen hebt mag je ze gerust stellen. :-)

We moeten vrijdag voor Frans ons idool voorstellen,je kan al raden wie ik zal doen zeker?? :-)

En over de foto , dat is zooo megalief !!!!!!!! Love Him ( en de rest ook !!!!! )

MissMalikXx

26 september
15h02

In het ziekenhuis
Stilaan werd een jongen met bruin krullend haar wakker in kamer 502.
Het was Harry Styles.Hij had nog even bewusteloos geweest,maar met de juiste medicatie werd hij snel weer wakker.
"Waar ben ik?Waar zijn mijn vrienden?!Ik wil mijn vrienden nu zien!" Zei Harry nog wat versuft,maar daarna was het op een kwade toon.
"Shhtt...rustig maar wij zijn bij je."
Op dat moment in kamer 503
"Aah,mijn hoofd,ik heb zo'n verschrikkelijke hoofdpijn."Zei Louis kreunend van de pijn."En wat is dat irritante gepiep,laat het stoppen!"
"Mammie,wat is er met Louis aan de hand?"Vroegen de tweelingzusjes in koor.
"Louis is een beetje ziek,laat hem maar wat doen." Zei een bezorgde moeder.
"Hé?Waarom ben ik in het ziekenhuis?Wat is er gebeurd?"
" Maak je maar niet te veel zorgen, zei zijn moeder,je moet nu vooral rusten."
"Maar waar is de rest?Ik wil mijn vrienden zien ! Nu!" Zei Louis paniekerig.
"Die liggen op een andere kamer."zei zijn oudste zus.
"Ik wil met hen op de kamer liggen,ik ben zo eenzaam hier." Zei Louis ietwat verdrietig.
"Maar wij zijn er toch?"Zeiden de tweelingzusjes lief.
"Ja,dat weet ik,maar dat is niet hetzelfde." Zei hij.

Langzamerhand werden alle jongens wakker.Ze waren allemaal overstuur en ze wisten niet wat er gebeurde.
Ze smeekten dan ook allemaal om samen op de kamer te liggen.Eerst zeiden de dokters dat dat niet mogelijk was,maar ze maakten dan toch een uitzondering omdat de jongens zo overstuur waren.
Toen hun bedden in één grote kamer werden gereden waren ze al een stuk vrolijker.
De jongens praatten wat bij,en ze vroegen zich af hoe ze in het ziekenhuis terecht waren gekomen.
Van de dagen ervoor herinnerden ze zich niets meer, ze hadden een volledige black-out.
Op dat moment riep de dokter de ouders van alle jongens bij elkaar.
De moeder en stiefvader van Harry,de ouders van Liam,de moeder van Louis,de moeder van Niall en de ouders van Zayn.
"Ik zou wel willen dat alleen de ouders meekomen en dat de broers en zussen even op de gang wachten."Zei de dokter.
Na veel tegenstribbelen van de van Phoebe en Daisy ( de tweelingzusjes van Louis ) bleven toch alle andere familieleden op de gang wachten.

"En dokter,weet u al iets meer?"Zei de bezorgde moeder van Liam.
"Ja,weet u al wat er met hen scheelt?"Zei de net zo bezorgde moeder van Niall.
"We weten het niet zeker,maar als we kijken naar de onderzoeken die we hebben uitgevoerd en we kijken naar de symptomen lijkt het wel op een...."Zei de dokter.
"Een wat?!"Zeiden alle bezorgde ouders in koor.
De dokter zuchtte,blijkbaar vond hij het moeilijk om te vertellen.
"We denken dat ze vergiftigd zijn."Zei de dokter na lang wachten.
"Een vergiftiging?!"Zei de stiefvader van Harry die na lang wachten eindelijk ook eens iets mocht zeggen.
"Ja,het is nog niet 100 procent zeker,maar we denken het wel." Zei de dokter.
"Maar,hoe kan zoiets?"Zei de moeder van Louis.
"Meestal als er iemand vergiftigd is,heeft die persoon per toeval iets verkeerds gegeten of gedronken,dat gebeurt wel meer.Maar ik vind het toch wel erg vreemd dat het bij 5 personen tegelijk is.Dus..."Zei de dokter.
"Dus wat?!" Zei de moeder van Harry zenuwachtig.
"We denken dat iemand het op hen gemunt heeft,dus dat iemand ze met opzet heeft vergiftigd."
"Oh,dat kan toch niet?My little baby!"Zei de moeder van Harry en ze barstte in tranen uit.
Op dat moment kwamen Phoebe en Daisy de kamer in gestormd.
"Had ik niet gezegd dat jullie op de gang moesten wachten?!"Zei de dokter kwaad.
"Ja dat weten we,zeiden ze in koor,maar er komt opeens allemaal gepiep uit hun kamer."Zeiden de zusjes in paniek.
De dokter stond op uit zijn stoel en rende de kamer uit.
Hij ging naar de kamer van de jongens,en zijn vermoeden werd bevestigd.
"Snel!Ik heb versterking nodig,we zitten hier met 5 jongens die allemaal een hartstilstand hebben gekregen!Snel!!!!"

_______________________________________________________________________________________________________________________
wat vonden jullie van dit hoofdstuk?
Zet hieronder een reactie,en als je nog geen abo bent , wordt er dan snel een ! x
MissMalikXx

Reageer (2)

  • 5Boys1Dream

    omg spannnend snel verder <3

    1 decennium geleden
  • Liebrecht

    Hartstilstand? Nee!!!!! Ahhh, ik wil weten hoe het verder gaat, snel verder!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen