Je bent Iris,Ilja,Dana of Jolien en zijn allemaal gek van TH en wat als je dromen waar worden?

Nogmaals dit is mijn eerste serie dus verwacht er niet van dat ie perfect is!

Van shoppen tot vriendje![TH]Het begin!
Hfst 1 De ontmoeting!

Iris POV:
Het was 12 uur 's middags. Ik weet niet waarom maar, ik was voor de eerste keer is laat wakker. Ik trok snel maar wat aan deed me haar een beetje. Rennend ging ik naar beneden. Ilja was allang al wakker en zat op de bank tv te kijken. Ze keek en luisterde naar een clipje van Tokio Hotel. Gelukkig maar want, sommige muziek op TMF vond ik echt bagger. Blij dat we zusjes waren en in veel dingen dezelfde smaak hadden. Na even meegekeken te hebben ging ik eten en ondertussen meezingen met Tokio Hotel.

Ilja POV:
Half tv-kijkend liep ik naar de keuken om Iris te laten schrikken. En het lukte! Halfverwege dat ze 'Spring Nicht' zong slaakte ze een gil. Ik moest lachen maar, Iris vond het blijkbaar minder leuk. Ik ging maar de post pakken voor ik een boze actie terug kon krijgen. Tussen de post zat een foldertje dat er een nieuwe kledingzaak was in de stad. 'Iris! wist je dat er een nieuwe kledingzaak is 'SuperClothes' daar moeten we vandaag meteen heen! Ik kreeg een vaag antwoord terug wat oké betekende terug van Iris. 'Trouwens Iris je mag wel opschieten want ik wil om half 3 in de stad zijn en we moeten ook de bus nog halen en die gata maar om het half uur zoals je weet. Zorg dus dat je over 1 1/2 uur klaar bent'. 'Is goehoed!' schreeuwde Iris terug. Ik ging maar weer even TMF kijken.

Reageer (3)

  • NightShader

    is leuk geschreven, kan je eens mijn verhaal lezen en zeggen wat je er van vind ? ^^

    1 decennium geleden
  • koekies

    Mooi <3
    Super weer eens iets nieuws
    er is zo vaak dat standaart ontmoeten <3

    1 decennium geleden
  • VamXpire

    ga nu alvast volgende stuk maken De ontmoeting 1.1

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen