Chapter 6
''O my god, what are you doing?'' ik draaide me om naar George als hij met zijn tong naarbuiten in concentratie zat. ''Milking a cow'' zei hij sarcastisch. ''Sorry, want me to help?'' vroeg ik hem, toen hij zichzelf probeerde te balanceren op de bovenste trede van de ladder die hij gebruikte om de ster op de kerstboom te zetten. ''Nope'' popte hij de P. Ik haalde mijn schouders op en ging zitten op de sofa. Niet lang nadat hij klaar was met de boom kwam hij naast me zitten. Hij sloeg een arm om mijn schouder. ''What do you think?'' hij keek naar zijn meesterwerk met trots. ''It's great!'' lachte ik. Het was ook echt mooi. De groene boom stond in de hoek van de woonkamer. Lichtjes erover gedrapeerd met kleuren groen, rood en goud. En dan was er nog de ster bovenop. We hoorden de kerkklokken in de verte slaan die aangaf dat het 12 uur 'snachts was. ''Merry Christmas Arianna'' hij keek draaide zich naar me om. ''Merry Christmas George'' fluisterde ik, voordat hij en kus op mijn kruin drukte en me omhelsde.
De volgende morgen werd ik gapend, en uitrekkend wakker toen ik uit bed stapte. Ik had het een beetje fris in mijn dunne pyjama, aangezien die bestond uit een grijs topje met spaghettibandjes en een dunne lange broek. Dat was het moment dat ik me realiseerde dat ik niet beneden op de sofa lag terwijl ik daar wel in slaap viel vannacht. Ik deed een paar sokken aan mijn voeten en liep uit de logeerkamer, mezelf leidend van elke houten traptrede tot ik in de keuken kwam. Ik liet mezelf zitten aan de bar. Hij draaide zich om en glimlachte. ''Merry Christmas'' hij liep naar me toe en gaf me een knuffel. ''Yeah, Merry Christmas'' fluisterde ik, nog steeds moe, ookal was het 9 uur in de morgen. George gaf me een kop warme chocolademelk en hielp me van mijn stoel af de woonkamer in. Mijn verkoudheid begon echt erger te worden aangezien ik me steeds zwakker en moeier voelde, de hele tijd.
George stond op nadat hij zijn chocolademelk had opgedronken en gaf me een stapel pakjes. ''Open'' glimlachte hij, en wees naar het pakje. Ik stond op en ging op de vloer naast hem zitten en ik begon met het openmaken van de pakjes, een voor een. De meeste cadeautjes tot nu toe warene van mijn familie en vrienden, en waren voor het grootste deel parfum en meer van die simpele luxe dingetjes. Als laatste kwam ik bij George zijn cadeau, het was klein en vierkant. Ik begon het cadeaupapier van het pakje te scheuren en er kwam een klein doosje tevoorschijn. Ik maakte het doosje open en vond een zilveren armband. ''I love it'' fluister ik, mijn vinger bewegend over het zilver en het klavertje 4 bedeltje dat eraan hing. Details gegraveerd in het klavertje zodat het glom en realistisch leek. George schoof naar me toe, haalde het uit het doosje en bond hem om mijn pols. ''For you'' lachtte hij. Ik kon het niet helpen om een kleine traan uit mijn oog te laten ontsnappen. Ik heb nog nooit zo'n cadeau van iemand gehad. Toen ik nog jong was kreeg ik barbiepoppen, verpakt in kleine jurkjes, en tegen de tijd dat ik 13 tot 16 was waren het meestal douche gels, kleren of parfum. En de laatste jaren kreeg ik alleen maar geld. Ik begroef mijn hoofd in George zijn nek en hij nestelde me zich tegen me aan, fluisterend dat ik niet moest huilen. ''It's perfect, I love it so much'' fluister ik, zodat alleen hij het kon horen. Niet lang daarna zei ik tegen hem dat hij zijn pakje moest openmaken, zittend op zijn schoot, hem nog steeds vasthoudend. Ik ging weer terug op zijn schoot zitten nadat hij het pakje had gepakt. Hij pakte het cadeautje uit. .'' Oh. My God.'' stamelde hij. ''thank you so so so so much'' riep hij, hij sprong op, liet mij bijna vallen maar ving me net op tijd op. Hij pakte me met zich mee op en zwierde me in het rond. ''I take it you like them?'' grinnikte ik, als hij me nog een keer omhelsde. ''I LOVE THEM'' hij sprong in het rond. Ik was trots op mezelf dat ik het voor elkaar gekregen had om tickets voor The Script te kunnen krijgen. Ik had een klein beetje geld moeten gebruiken dat mijn oma me had achtergelaten, maar George was het waard. ''You're coming with me right?'' grijnsde hij, en stopt voor even met zijn plotselinge uitbarsting van vreugde. ''Sure!'' zeg ik. Ik was blij dat hij mij had gekozen. ''Thank you for such a great Christmas so far Ari!'' hij tilt me op zodat ik de vloer niet kan raken en omhelst me. ''You're welcome'' lach ik, waarna hij me weer in het rond zwierde.
_______________________________________________________________________________________________________
KUDO? <3
Reageer (14)
Echt serieus wat een geweldig verhaal. echt wauw
1 decennium geledenSnel verder
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
1 decennium geleden*inwendige overblije bui*
Mmm, ik ga ook naar the script, maar helaas zonder George.
1 decennium geledenGeorge Shelley. The Script.
1 decennium geledenKAN HET NOG GEWELDIGER?!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! met George naar the script ^^
1 decennium geledenzo fucking cute.
snel verder <3