Foto bij kleine mededeling

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • love2kim

    Ik denk dat miskraam het beste is dan doe je je nog iets anders dan Al die andere standaard verhalen :) xxxx

    1 decennium geleden
  • kiwichicken

    jah ik zou een miskraam doen anders krijg je z'n standaard verhaal zo als Fstylinson al zij..
    maar het is uiteindelijk toch jou keuze :)

    1 decennium geleden
  • FrannieSuggy

    ik denk dat een miskraam goed idee is want anders wordt het zoon standaard verhaal .

    je moet altijd nog zelf kiezen

    snel verder,

    1 decennium geleden
  • LlAM

    Amai, ge moest eens weten hoe hard ik er steeds naar verlang gewoonweg, om te weten of ge een nieuw hoofdstuk hebt geschreven of niet!
    Ik ben net nieuw en ben beginnen lezen van eergisteren, serieus ik kon niet stoppen!
    Ik verschoot toen ik daarnet zag dat ik aan het laatste hoofdstuk zat, ik vind dat zoooo jammer!

    Ge schrijft echt goed! En trek u niets aan van dat gezaag over die hoofdletters enal, ge schrijft fantastisch!

    Ik kan niet wachten op het volgende hoofdstuk, maar ik ben best benieuwd naar hun kind... Maar ergens heeft Nathan wel gelijk, ze is nog maar 18...
    Ben benieuwd! :)

    1 decennium geleden
  • Cliffayne

    Misschien is een miskraam wel goed? ik bedoel zo kan ze haar band met nath weer wat opsterken?
    en later MOET er natuurlijk wel een kindje van Liam komen dat is duidelijk...
    maar voor nu is het misschien wel goed?
    lovies <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen