We maakten ons uiteindelijk los uit onze omhelzing. We konden beiden voelen dat er iets verandert was tussen ons en dat er een zekere spanning was gekomen. Ik stond op, ging me omkleden en naar beneden, Nick volgde me en even later zaten we met heel de groep aan de ontbijttafel. Toen we klaar waren deden ik en Joe (Nick was weer naar boven gegaan) de afwas. “ Je kan goed met Nick overeen he?”…” ja, best wel” Joe keek me even aan” Rox, ik kan gewoon zien dat het wel meer is dan best wel” ik keek naar mijn handen, die een bord aan het afwassen waren. “ok, het is meer dan best wel,we hebben zelfs een heel sterke band, maar we hebben niks!” dat laatste kwam er nogal geërgerd uit. “Maar je zou wel willen dat er meer was?” het werd even stil, ik was klaar met afwassen en droogde mijn handen af aan de handdoek. Ik leunde tegen het aanrecht en haalde eens diep adem “ gisteren zaten ik en Nick samen op mijn bed, toen kwam mijn ma binnen met de was en vertelde dat toen we 4 waren wij bij jullie op vakantie waren ik en Nick zo’n sterke band kregen dat we tranen met tuiten weenden toen we gescheiden werden en wij terug naar België gingen. Daarna gingen we slapen en ik weet niet hoe het komt maar we kregen allebei dezelfde droom en toen we wakker werden lagen Nick en ik helemaal, nouja, hij had zijn armen heel stevig rond mij en ik mijn armen rond hem, alsof we bang waren dat we terug gescheiden zouden worden.” Ik keek naar Joe “ Wow, heftig, ik moet eens denken” hij liep een paar rondjes rond de keukentafel en stak dan zijn vinger in de lucht “ik heb het, jullie zijn gewoon voor elkaar gemaakt”. Ik keek hem aan, draaide eens met mijn ogen “ moest je daarvoor persé rond de tafel lopen?” hij keek me gespeeld boos aan en schopte me uit de keuken. Ik liep naar boven en hoorde Nick op de piano spelen. Ik sloop dichter bij, deed de deur voorzichtig open en ging op het bed zitten, hij was een liedje aan het schrijven. “it’s like catching lightning, the chances of finding someone like you… Ho, verdorie toch stomme tekst ook.” Ik stond recht “is er een probleem ?” hij verschoot duidelijk “ jah, ik moet.. beloof me te zwijgen tegen iedereen? Ok, ik moet 1 liedje schrijven voor HSM 3, en het wil niet echt lukken.” En waar vindt het liedje plaats?” ik keek hem aan. “ nou, Troy is bang dat hij niet kan dansen en Gabriëlla leert hem al zingend dansen. “ wacht, ik zal je helpen, wat heb je al?” hij haalde een paar papieren boven. “Het refrein.” “laat eens horen.”

“It's like catching lightning the chances of finding someone like you
Its one in a million, the chances of feeling the way we do
And with every step together, we just keep on getting better

So can I have this dance? (Can I have this dance?)
Can I have this dance?”


“En de rest van de stukjes weet ik nog niet en dat moet tegen het einde van de week binnen zijn, of ik kan het wel vergeten” hij liet zijn hoofd op de piano rusten. “Héé de moed niet verliezen, ik kan je toch helpen, mag ik? … “ ga je gang” Nick zette zich op het bovenste stuk van de piano en ik ging op de kruk zitten, begon de melodie van het refrein te spelen.

Take my hand, take a breath
Pull me close and take one step,
Keep your eyes locked on mine
And let the music be your guide.


Ik knikte naar Nick als teken dat hij mocht zingen.

Won't you promise me (now won't you promise me, that you'll never forget)
We'll keep dancing (to keep dancing) wherever we go next


Toen begonnen we samen te zingen.

It's like catching lightning the chances of finding someone like you
Its one in a million, the chances of feeling the way we do
And with every step together, we just keep on getting better

So can I have this dance? (Can I have this dance?)
Can I have this dance?

Take my hand, I'll take the lead
And every turn will be safe with me
Don't be afraid, afraid to fall
You know I'll catch you through it all

And you can't keep us apart (even a thousand miles, can't keep us apart)
'Cause my heart is (cause my heart is) wherever you are

It's like catching lightning the chances of finding someone like you
Its one in a million, the chances of feeling the way we do
And with every step together, we just keep on getting better

So can I have this dance? (Can I have this dance?)
Can I have this dance?

Oh no mountains too high enough, oceans too wide
'Cause together or not, our dance won't stop
Let it rain, let it pour
What we have is worth fighting for
You know I believe, that we were meant to be

Ooooooh!


Nick zette zich naast me.

It's like catching lightning the chances of finding someone like you (like you)
It's one in a million, the chances of feeling the way we do (way we do)
And with every step together, we just keep on getting better

So can I have this dance? (Can I have this dance?)
Can I have this dance?

Can I have this dance?
Can I have this dance?


De laatste tonen stierven weg, we keken elkaar diep in de ogen, Nick boog zich naar me toe. Ok nu komt het, ik sloot mijn ogen. Voelde Nick zijn ademhaling en net toen onze lippen elkaar bijna raakten was er een luid gebonk achter ons. We zagen Joe en Kevin op elkaar liggen. “Joe die 10 euro is voor mij!”…” Kevin als jij me niet geduwd had hadden ze zeker weten gekust, dus die tien euro is voor MIJ” ze begonnen een gevechtje, ik stond recht “JONGENS !!!” ze stopten en keken even verbluft naar me. “Jullie stonden ons gewoon te bespieden?” Ze stonden recht en keken schuldig naar elkaar, toen wezen ze naar elkaar en zeiden: “ZIJN IDEE!!” Je gaf hen een boze blik “ trouwens Nick was dat het liedje dat je voor die film moest schrijven, klonk goed”…” da klonk ni goed, da klonk gewoon super” vulde Joe zijn broer aan. “Bedankt, bedankt, maar nu vliegen jullie buiten” kwam Nick tussen beide. Hij duwde ze met veel tegenstribbelen de deur uit. “Zo, zullen we da maar eens opnemen?” ik knikte. We namen het liedje op en lieten het toen aan de rest van de familie horen, iedereen was laaiend enthousiast. Nick bleef maar zeggen dat de eer aan mij bleef en ik werd zoals gewoonlijk …
ROOD xD

Reageer (6)

  • VideoGirl

    Die 10 euro is voor mij nee voor mij

    Jullie waren ons gwn aant bespieden

    ZIJN IDEE

    da was echt grappig

    xx
    Shauni! (yeah)

    1 decennium geleden
  • Literature

    Geniaal!
    Haha!
    De rode draad (A)
    Super!!
    Joe is best wel puberaal samen met Kevin !
    Tss (A)
    Hoor mij nou (A)
    LOve iT!!
    :Y):Y)Snell Verderr:Y):Y)

    1 decennium geleden
  • Nudity

    JEEEJ!!!
    Ik wordt eigenlijk helemaal niet snel rood...
    Stom hé?

    Ik vraag me af wanneer ik in het verhaal kom:P
    Ik wacht wel geduldig hoor:P

    XxX Jenny

    1 decennium geleden
  • Bovicide

    haha ^^
    Supééér!!
    Héél Snél verdr he!

    1 decennium geleden
  • IOnlyLoveYou

    ^^
    Fcourse I like this one ^^
    SNEL VERDER héé!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen