deel 4 !!

De volgende ochtend werd ik wakker (mijn logica gaat weer ver xD), toen ik mijn ogen opendeed viel ik bijna uit men bed van de schrik, ik lag op 2cm afstand van Nick ik schoot omhoog en moest even mijn adem onder controle krijgen, je wordt toch ook niet elke dag wakker naast je idool, ik keek even naar de klok, zag dat het nog maar 6.30 uur was en legde me terug neer, mijn hart hield voor de 2e keer even op met kloppen, toen Nick zich bewoog en zijn arm om me heen legde. Ik probeerde zijn arm af me te doen, al liet ik hem er het liefst wel liggen, maar met de cm ik zijn arm probeerde op te schuiven hoe harder hij zijn arm rond me deed. Ok dan, ik staakte mijn pogingen om zijn arm af mij te halen en deed mijn ogen toe, ik viel terug in slaap. Even later werd ik weer wakker, en Nick juist ook, we lagen met onze gezichten naar elkaar toe én hij had zijn arm nog altijd rond mij. We keken elkaar even aan en toen merkte Nick dat zijn arm rond mij lag. Hij haalde hem vlug weg ‘sorry, was niet mij bedoeling’ hij begon te blozen, schattig dacht ik bij mezelf. ‘kan geen kwaad, ik bedoel, ik ben er niet wakker door geworden, ik bedoel… maakt niet uit’. enja, ik begon ook te blozen. ‘Nick, Roxanne, komen jullie eten?’Denise riep ons van beneden. ‘Ja, we zijn er direct’ Nick stond op om naar de badkamer te gaan en zich om te kleden. Ik liet me neervallen op mijn bed. Ik voelde me het gelukkigste meisje ter wereld. Nick stond in de deuropening ‘jouw beurt’ we keken elkaar even aan en wendde dan onze gezichten af, terugdenkend aan zo even geleden. Ik stond op, kleedde me aan en ging naar beneden, iedereen zat al aan de tafel, behalve Joe… ‘Wie is er nu nog niet, Joe zeker?’ Denise keek de tafel rond. ‘Kevin ga Joe even wakker maken:’ Kevin schrok wakker, ook hij vond het veel te vroeg, ‘waarom ik?’hij keek Denise aan. ‘Omdat jij bij hem op de kamer slaapt’ ‘Maar mahaam’ ‘Roxanne, ga jij hem anders maar wakker maken ik krijg Kevin toch niet uit zijn stoel’ Ik stond op, liep naar de zolderkamer waar Joe,Kevin en Frankie sliepen. Ik zag Joe liggen: ‘Ehm, Joe, je moet nu opstaan heeft je moeder gezegd’ hij draaide zich even om ‘laat me doen, ik wil slapen, nooit van een jetlag gehoord?’ ik keek even hulpeloos rond me ‘iedereen is er al uit, je moeder gaat boos zijn’ hij draaide zich nog eens om en trok een kussen over zijn hoofd, wat moe tik nu doen? Ik ging terug naar beneden, ‘Joe wil niet’ ik keek even naar Denise, opeens zei Nick, ‘kap water over zijn hoofd, hij staat binnen de 2 minuten hier’ ok, als hij niet wilt luisteren, dan maar de grote middelen, ik liep terug naar boven, langs de badkamer waar ik een beker met water vulde, ‘Joe, je moet er echt uit’ geen antwoord, je trok zijn laken af hem en kapte de beker over hem, hij vloog recht en ‘WTF??’ ik liep vlug naar beneden, zette me tussen Nick en Kevin, en keek op mijn horloge ‘wat doe je?’ vroeg Kevin. ‘zien of Nick gelijk heeft’ en inderdaad, na anderhalve minuut kwam Joe helemaal aangekleed aan de tafel zitten, hij keek wraaklustig naar me ‘Wat?’ ‘Kijk niet zo onschuldig, ik neem nog wel eens wraak’ Ik keek niet verbaasd terug ‘had je maar moeten luisteren’ zo gingen we nog een tijdje door met kibbelen tot onze moeders tussenbeiden kwamen en zeiden dat we moesten stoppen en voort eten.
Na de middag zaten we in de tuin wat te luieren, Joe kwam naar me toe, hij stak zijn hand uit’ ik vergeef het je’ ik keek hem ongelovig aan ‘wat?’’dat je me natgemaakt hebt’ ik keek hem aan, besliste toen dat het ok was en gaf hem een hand… dat had ik niet moeten doen, want het volgende moment hield hij mijn hand zo stevig vast, toverde een glas water vanachter zijn rug tevoorschijn en kapte het over me. Ik keek hem met open mond aan, eerst lachte hij maar toen hij zag wat ik van plan was zette hij het op een lopen, ik liep achter hem, probeerde hem in te halen, zo liepen we een paar rondjes rond de tuin, tot ik hem te pakken kreeg en boven op hem sprong, we rolden even over elkaar, en toen zat ik dus bovenop hem, ik keek hem even aan, en toen riep ik ‘KIETELDOOD’ en begon ik hem echt heel hard te kietelen, het lukte hem om me te overmeesteren, hij nam me op en liep met mij naar het zwembad, toen ik zag wat hij van plan was, begon ik echt heel hard tegen te spruttelen, maar het hielp niet veel. Het volgende moment lag ik helemaal doorweekt in het zwembad. ‘Kom ik help je der wel uit’ klonk er een stem en ik zag een hand, maar geen gezicht, dus was ik er van overtuigd dat het Joe nog altijd was, ik trok de persoon dus mee in het zwembad, in plaats van dat hij me eruit hielp. Tegen de tijd dat hij bovenkwam, had ik al door dat het niet Joe was, die lag over de grond te rollen van het lachen. De persoon was dus Nick ‘Ow sorry ,sorry, het spijt me zo, ik, ik … dacht dat je Joe was’ ik klom uit het zwembad en hielp Nick eruit ‘is niks, is niks’ Denise gooide ons beiden een handdoek toe. Ondanks de handdoek zat ik te bibberen van de kou, Nick trok me naar zich toe en sloeg een deel van zijn handdoek rond me. Zo zaten we een tijdje, Nick begon te grinniken ‘owkeej , dat was best wel grappig’


‘Dus jij zat samen met Nick onder 1 handdoek en jij had hem juist in het zwembad getrokken?’ ‘uhuu’ ‘ik ruik hier een romance?’ ‘Jess dat zal je nog wel zien, wil je nog verder horen’ je wou juist verder gaan toen je moeder riep dat jullie moesten gaan slapen. Jess zeurde nog even, maar je kon haar ervan overtuigen dat je morgen meteen verder zou vertellen.

Reageer (6)

  • coloredwords

    Iris, schat, echt waar.
    SuperMegaFantastischOrigineel!
    Snél verder gaan héa:Y)

    1 decennium geleden
  • Bovicide

    Snél verdr he!
    Supér!!
    x.

    1 decennium geleden
  • Literature

    Deze serie is echt supergeniaal!!!
    :Y):Y)Snell Verderr:Y):Y)

    1 decennium geleden
  • Dazzled

    Jup, Word is méga evil :'D
    Super ^^
    Snel verder :Y)
    Loveit<3

    1 decennium geleden
  • IOnlyLoveYou

    En SNEL VERDER hééé!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen